Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
Elmentve itt :
| Szerző: | Moldván Beatrix Ágnes |
|---|---|
| További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | komment Szálloda értékesítés Online online értékelés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8505 |
Hasonló tételek
Online marketing trendek, kuponok hatása a szállodai értékesítésre
: Hopka Emese
: Hopka Emese
A koronavírus hatása a szállodai értékesítésre
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Az online kommentek jelentősége és hatása a szállodaiparban
: Badacsonyi Zsolt
: Badacsonyi Zsolt
A közösségi média hatása az online ékszer értékesítésre
: Gábor Lili
: Gábor Lili
Koronavírus hatása a digitális értékesítésre
: Kiss Elizabet Virág
: Kiss Elizabet Virág
A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása
: Dávid Anett Dominika
: Dávid Anett Dominika
A Floresta Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Gödöny Andrea
: Gödöny Andrea
A social média online értékesítésre gyakorolt hatása az utazásszervezői szektorban
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
A digitális reklámok hatása az értékesítésre
: Kiss Bíborka Laura
: Kiss Bíborka Laura
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
Egy általam választott munkaerő-kölcsönző cég online marketingkommunikációs tevékenységének a hatása az értékesítésre
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
A koronavírus hatása a hazai új autó értékesítésre
: Kakucsi Martin
: Kakucsi Martin
A digitális marketing hatása a kerékpár értékesítésre és vásárlásra
: Osterling Ádám
: Osterling Ádám
A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
: Váradi Viktória Tünde
: Váradi Viktória Tünde
A női és férfi kommunikáció összehasonlító elemzése Facebook és Instagram kommentek alapján a magyar szórakoztató műsorokról
: Kalmár Fruzsina
: Kalmár Fruzsina
Hatékonyság az online szállodai értékesítésben
: Demeter Eszter
: Demeter Eszter
Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére
: Fejérvári Noémi
: Fejérvári Noémi
Online értékesítés a szállodai világban
: Tóth Attila Kristóf
: Tóth Attila Kristóf
Vevő-szállító kapcsolatok a Mobilize Financial Services-nél – A Renault és Dacia márkafinanszírozásának hatása az értékesítésre Magyarországon
: Cserődi Ádám
: Cserődi Ádám
A PR használata a szállodaiparban a Best Jacaranda Hotel példáján keresztül bemutatva
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
A dm Kft. üzleti tevékenységének, áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása, kiemelten fókuszálva az értékesítésre
: Falus Dóra
: Falus Dóra
Az internet és a szállodaipar, avagy a szállodai online értékesítés
: Ulmer Gergő
: Ulmer Gergő
Szállodai szolgáltatások hatása a vevői elégedettségre
: Kovács Petra Csilla
: Kovács Petra Csilla
Kontrolling és online marketing kapcsolata a szállodai jövedelmezőség tükrében
: Schaffer Gábor
: Schaffer Gábor
A modern szállodai hűségprogram megjelenése a kecskeméti szállodai környezetben, és annak bemutatása a Four Points by Sheraton hotelen keresztül
: Beke Kitti Beatrix
: Beke Kitti Beatrix
Szállodai online marketing megjelenés és tevékenységek Danubius Hotels Zrt.
: Fekete Kevin Attila
: Fekete Kevin Attila
A GDPR bevezetésének hatása a szállodai üzemeltetésre
: Kertész Richard Dániel
: Kertész Richard Dániel
A technológiai fejlődés hatása az ötcsillagos luxus szállodai szolgáltatásra
: Eső Marianna
: Eső Marianna
Ádám trónfosztása(?), avagy az Éva-marketing lehetőségeinek bemutatása általánosan és egy specifikus területen - a hazai újautó-értékesítésre fókuszálva
: Keszthelyi Anna Sára
: Keszthelyi Anna Sára
A mesterséges intelligencia bevezetésének hatása a szállodai vendégélményre
: Domán Zsuzsánna
: Domán Zsuzsánna
A szállodai Revenue Management
: Kuna Zoltán
: Kuna Zoltán
Kiégés a szállodai vendéglátásban
: Meskó Luca
: Meskó Luca
Szállodai metakeresők népszerűsége Magyarországon
: Havacs Péter
: Havacs Péter
Szállodai rendezvényhelyszín tevékenységek bemutatása
: Bálint Richárd
: Bálint Richárd
Szállodai illatterek vendégélmény dimenziója
: Fauszt Márk Ede
: Fauszt Márk Ede
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
Az oroszlán a szállodai luxusmárkák piacán
: Herczeg Miklós
: Herczeg Miklós
A szállodai online marketing kihívásai és sikertényezői a Z-generációs fogyasztói döntéshozatal folyamatában
: Márkus Lili Noémi
: Márkus Lili Noémi
A HR tevékenység hatása a szállodai dolgozók elégedettségére és hatékonyságára
: Szabolcs Anna
: Szabolcs Anna
Hasonló tételek
-
Online marketing trendek, kuponok hatása a szállodai értékesítésre
: Hopka Emese -
A koronavírus hatása a szállodai értékesítésre
: Borka Zsófia Zsuzsanna -
Az online kommentek jelentősége és hatása a szállodaiparban
: Badacsonyi Zsolt -
A közösségi média hatása az online ékszer értékesítésre
: Gábor Lili -
Koronavírus hatása a digitális értékesítésre
: Kiss Elizabet Virág