A szervezeti kultúra hatása a szolgáltatások színvonalára, budapesti ötcsillagos szállodák példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Olajos Zsuzsanna
További közreműködők: Fenyvesi Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Szervezeti kultúra
Vendégelégedettség
Szolgáltatások
Szálloda
HR
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8509

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg8509
005 20170125161548.0
008 161209suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Olajos Zsuzsanna 
245 1 2 |a A szervezeti kultúra hatása a szolgáltatások színvonalára, budapesti ötcsillagos szállodák példáján keresztül  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Olajos Zsuzsanna 
695 |a Szervezeti kultúra 
695 |a Vendégelégedettség 
695 |a Szolgáltatások 
695 |a  Szálloda 
695 |a HR 
700 0 1 |a Fenyvesi Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8509/1/Szakdolgozat%2C%20Olajos%20Zsuzsanna%2C%202016.pdf  |z Dokumentum-elérés