A szervezeti kultúra hatása a szolgáltatások színvonalára, budapesti ötcsillagos szállodák példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Olajos Zsuzsanna |
---|---|
Other Authors: | Fenyvesi Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Szervezeti kultúra Vendégelégedettség Szolgáltatások Szálloda HR |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8509 |
Similar Items
Az outsourcing hatása a vevőkiszolgálás színvonalára
: Gallai Bence
: Gallai Bence
Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében
: Mód Dzsesszika
: Mód Dzsesszika
Versenytárselemzés az ötcsillagos budapesti szállodák körében különös tekintettel az árazásra
: Domiter Rebeka Dóra
: Domiter Rebeka Dóra
Minőségbiztosítási rendszerek kialakulása, fejlődése, összehasonlítása a budapesti ötcsillagos szállodák és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül.
: Németh Nikolett
: Németh Nikolett
Motivációkutatás egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Kapás Katalin
: Kapás Katalin
Négy- és Ötcsillagos szállodák Housekeeping részlegének összehasonlító elemzése
: Schull Angelika Mária
: Schull Angelika Mária
Szervezeti kultúra egy budapesti Szolgáltató Központban
: Tóth Gréta
: Tóth Gréta
A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban
: Erdei Anna Boglárka
: Erdei Anna Boglárka
A budapesti ötcsillagos luxusszállodák értékesítési szolgáltatásainak marketingeszközeinek sajátosságai
: Melcher Bálint
: Melcher Bálint
Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
Az élelmiszerpazarlás kritikus pontjainak vizsgálata egy budapesti, ötcsillagos szállodában
: Tamásy Alexa
: Tamásy Alexa
Hulladékgazdálkodási lehetőségek és megoldások vizsgálata egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Mozga Lilla
: Mozga Lilla
Új trendek és személyre szabott szolgáltatások a budapesti boutique szállodák világában
: Rákos Ádám
: Rákos Ádám
A startup szervezeti kultúra, a szervezeti kultúra hatása a teljesítményre. Lehet-e a szervezeti kultúra a siker kulcsa?
: Németh Marcellina
: Németh Marcellina
A fenntarthatóság és az étel pazarlás vizsgálata egy ötcsillagos budapesti szállodában
: Kővágó Jázmin
: Kővágó Jázmin
Apartman-szállodák megjelenésének hatása a magyarországi kereskedelmi szálláshely szolgáltatások piacára
: Juhász László
Published: (2008)
: Juhász László
Published: (2008)
A szervezeti változások hatása a szállodák működésére és teljesítményére
: Tóth-Benedek Eszter
: Tóth-Benedek Eszter
Szervezeti kultúra a szállodaiparban
: Németh Dóra
: Németh Dóra
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien
: Lövei Vivien
A technológiai fejlődés hatása az ötcsillagos luxus szállodai szolgáltatásra
: Eső Marianna
: Eső Marianna
A szervezeti kultúra és vezetői szerep fontosságának bemutatása az Indotek Group példáján keresztül
: Takács Krisztina
: Takács Krisztina
Az interkulturalitás vizsgálata a budapesti szállodák körében
: Vargová Gertrúda
: Vargová Gertrúda
A Szervezeti Kultúra bemutatása és ismertetése egy vállalaton keresztül
: Csüllög Flóra
: Csüllög Flóra
Budapesti és vidéki szállodák honlapjainak összehasonlító elemzése
: Hunyadi Zsófia
: Hunyadi Zsófia
A szervezeti kultúra, mint rejtett érték
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Szervezeti kultúra teremtés a Covid idején
: Palincsár Edit
: Palincsár Edit
Adott desztinációk rendezvényeinek összegyűjtése, mint igénybevett szolgáltatások szállodák részére
: Gulyás Nóra
: Gulyás Nóra
A luxusmarketing bemutatása a budapesti ötcsillagos Kempinski Hotel Corvinus és háromcsillagos Ibis Hotel Centrum összehasonlító elemzésével
: Szalatnyai Cecília
: Szalatnyai Cecília
Törzsvendég-kultúra változása a budapesti kávéházakban
: Szabó Botond
: Szabó Botond
A szervezeti kultúra és a struktúra összefüggései a szervezeti kommunikációval
: Schmelzer Dóra
: Schmelzer Dóra
A szervezeti (vállalati) kultúra kialakítása és szerepe a szervezetek minősítésénél. Javaslat egy általános szervezeti kultúra modellre
: Tóth Antal
Published: (2003)
: Tóth Antal
Published: (2003)
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
Új elméletek a szervezeti kultúra javító fejlesztésére
: Pesta Melinda
: Pesta Melinda
Szervezeti kultúra a Magyar Posta Zrt.-nél
: Szinger Szilvia
: Szinger Szilvia
Budapesti szállodák munkaerőpiaca különös tekintettel a 4 csillagos szállodákra
: Mikulás Dávid
: Mikulás Dávid
A szervezeti kultúra, illetve szervezetfejlesztés az NN Biztosító Zrt.-n keresztül
: Babják-Záhorszki Zoé Anna
: Babják-Záhorszki Zoé Anna
A budapesti és bécsi kávéházi kultúra összehasonlítása
: Gondola Anita
: Gondola Anita
Szervezeti kultúra és vezetés az AIESEC szervezetekben
: Takács Máté
: Takács Máté
Nemzetközi szervezeti kultúra típusok elemzése és összehasonlítása
: Pálfi Bence Kálmán
: Pálfi Bence Kálmán
Az érzelmi intelligencia jelentősége a vezetői munkában, hatása a szervezeti elkötelezettségre és a szervezeti kultúra megítélésére
: Murányi Sára
: Murányi Sára
Similar Items
-
Az outsourcing hatása a vevőkiszolgálás színvonalára
: Gallai Bence -
Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében
: Mód Dzsesszika -
Versenytárselemzés az ötcsillagos budapesti szállodák körében különös tekintettel az árazásra
: Domiter Rebeka Dóra -
Minőségbiztosítási rendszerek kialakulása, fejlődése, összehasonlítása a budapesti ötcsillagos szállodák és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül.
: Németh Nikolett -
Motivációkutatás egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Kapás Katalin