Hogyan választják meg beszállítóikat a "nagyok"? A beszállítók kiválasztása a T-Systems gyakorlatában
Saved in:
Main Author: | Cábóczky Orsolya |
---|---|
Other Authors: | Forgács Anna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Beszállítók Kiválasztási folyamat Értékelési szempontrendszer |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8535 |
Similar Items
Beszállítók kiválasztása, értékelése és fejlesztése a Schaeffler Savaria Kft.-nél
: Csizmadia Anikó
: Csizmadia Anikó
Pont úgy, mint a nagyok?
: Kázsmér Laura
: Kázsmér Laura
Beszállítók értékelése a BorgWarner Turbo and Emission Systems Kft.-nél
: Krutzler Zoltán
: Krutzler Zoltán
Kicsiként nagyok közt – Családi vállalkozás versenyben az építőanyag kereskedelem helyi piacán
: Svastics Fedor Borisz
: Svastics Fedor Borisz
Hogyan jelennek meg Magyarországon a divatcégek a közösségi hálón?
: Dénes Zsófia
Published: (2014)
: Dénes Zsófia
Published: (2014)
Hogyan változtatta meg a COVID-19 a légi fuvarozást?
: Nyirati Dávid Attila
: Nyirati Dávid Attila
Hogyan változtatja meg a FinTech ipar a világot?
: Mátyásy Bence Marcell
: Mátyásy Bence Marcell
Innováció az adattárolásban - Hogyan változtatták meg életünket a felhőszolgáltatások?
: Antal Melinda
Published: (2018)
: Antal Melinda
Published: (2018)
Beszerzés és beszállítók kiválasztásának elemzése
: Varga Barnabás László
: Varga Barnabás László
A beszerzés szerepe a Siroma-Plast Kft. gyakorlatában, különös tekintettel a beszállítók értékelésére
: Bodó Bernadett
: Bodó Bernadett
Felhőalapú szolgáltatások – Hogyan változtatták meg a televíziózást a videómegosztó oldalak?
: Variházy Dóra
: Variházy Dóra
Merchandising gyermekárukon, avagy hogyan győzik meg a gyerekeket a rajzfilmfigurák
: Lendvai Emese
: Lendvai Emese
Konfliktus, konfliktuskezelés Hogyan változtatta meg a Covid 19 az iskolai konfliktusokat
: Magyari Imre
: Magyari Imre
Női karrierutak - avagy hogyan változott meg a karriertervezés az évek során
: Csizmadia Réka
: Csizmadia Réka
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
Indirekt beszállítók teljesítményének figyelemmel kísérése és fejlesztése
: Tolnai Boglárka
: Tolnai Boglárka
A kicsik a nagyok? avagy Magyarország felkészültsége az európai uniós csatlakozásra a kis- és középvállalkozások tükrében
: Vankóné Piri Katalin
: Vankóné Piri Katalin
Innováció otthonainkban – Hogyan változtatták meg életünket az egyre szélesebb körben elérhető okoseszközök?
: Farkas Lilla
: Farkas Lilla
A járványhelyzet hatása az egyetemi közösségre – Hogyan élték meg a változást a hallgatók?
: Varsányi Szilárd Zoltán
: Varsányi Szilárd Zoltán
A pálinka, mint hungarikum, avagy hogyan jelenik meg a pálinka turisztikai vonzerőként Magyarországon
: Hájer Hanna
: Hájer Hanna
Hogyan változott meg a kkv szektorban tevékenykedő fuvarozó cégek helyzete a Covid hatására
: Dudás Dóra Patrícia
: Dudás Dóra Patrícia
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Hogyan mentsük meg a magyar sportot? ; Ensuring corporate transparency to mitigate climate change (szakfordítás)
: Takács Enikő Lídia
: Takács Enikő Lídia
Hogyan változott meg a fogyasztók magatartása 2019-es koronavírus következtében az online rendelésekkel kapcsolatban?
: Mayer Martin Markó
: Mayer Martin Markó
Az innovatív mobilfizetés térhódítása mellett, hogyan tartják meg pozíciójukat a hagyományos fizetési eszközök Magyarországon
: Marlen Dániel
: Marlen Dániel
Az utazási irodát befolyásoló tényezők a légitársaság kiválasztása során
: Németh Viktória
: Németh Viktória
Élet a KATA után - Hogyan változtatta meg a kata törvény újragondolása a kisadózó vállalkozások életét?
: Szabó Bernadett
: Szabó Bernadett
Lesz gáz, vagy gáz lesz? avagy Hogyan fékezheti meg az EU az orosz "energiafegyvert"?
: Hauck Attila
: Hauck Attila
Kisboltok vonzáskörzetének meghatározása, azaz dohánybolt-telephely kiválasztása kvantitatív módszerekkel
: Kozák Tamás
Published: (2014)
: Kozák Tamás
Published: (2014)
Logisztikai cégek stratégiája, avagy Hogyan tartsuk meg ügyfeleinket, a Panalpina Magyarország Kft.-n keresztül bemutatva
: Vincze Nikolett
: Vincze Nikolett
Generációk különböző prioritásai - Hogyan tartsuk meg az X, az Y és a Z generációs munkavállalókat
: Révész Viktória
: Révész Viktória
A munkaerő toborzása és kiválasztása a CRH Magyarország Kft. szervezetnél.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
A megfelelő adózási forma kiválasztása a "Munkagép forgalmazó kft" esetében
: Keszthelyi Boldizsár László
: Keszthelyi Boldizsár László
Logisztikai szolgáltató kiválasztása pályáztatás útján a Robert Bosch Kft.-ben
: Kovács Domonkos
: Kovács Domonkos
A különböző célcsoportok irányába való marketingkommunikáció, rendezvényszevezésen belül -hogyan vonzzunk be újakat és tartsuk meg a régieket-
: Tóth Abigél Tímea
: Tóth Abigél Tímea
Beszállítók fejlesztése és menedzsmentje a Bosch Transport Management Center-en belül
: Kenyeres Kristóf
: Kenyeres Kristóf
LEADER+ mínuszokkal ...és még tovább...
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Beszállítók kiválasztási folyamata és értékelésük az Automotive Steering Column Kft.- nél
: Ignácz Rebeka
: Ignácz Rebeka
Az elektronikus szájreklám hatása a fogyasztói döntésre egy étterem kiválasztása során
: Pidl Laura
: Pidl Laura
Similar Items
-
Beszállítók kiválasztása, értékelése és fejlesztése a Schaeffler Savaria Kft.-nél
: Csizmadia Anikó -
Pont úgy, mint a nagyok?
: Kázsmér Laura -
Beszállítók értékelése a BorgWarner Turbo and Emission Systems Kft.-nél
: Krutzler Zoltán -
Kicsiként nagyok közt – Családi vállalkozás versenyben az építőanyag kereskedelem helyi piacán
: Svastics Fedor Borisz -
Hogyan jelennek meg Magyarországon a divatcégek a közösségi hálón?
: Dénes Zsófia
Published: (2014)