Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
Elmentve itt :
Szerző: | Almási Ninetta Mirella |
---|---|
További közreműködők: | Hübner Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | guest feedback complaint online review |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8559 |
Hasonló tételek
How compensations motivate guests to revisit a hotel? Study on guest complaints and service recovery.
: Pusztai Róbert
: Pusztai Róbert
A vendégelégedettségi vizsgálatok hatása a Hilton Budapest City eredményességére
: Hyross László Ferenc
: Hyross László Ferenc
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
A Hilton Budapest City szerepe a budapesti konferenciaturizmus világában
: Paulovics Kitti Enikő
: Paulovics Kitti Enikő
Impact of personalized service on guest experience
: Ismayilova Nigar
: Ismayilova Nigar
The Impact of City Branding on the Image of Budapest
: Tóth Melitta
: Tóth Melitta
Ösztönzésmenedzsment és személyzetfejlesztés nemzetközi szállodaláncoknál- Hilton Budapest City és Budapest Marriott összehasonlító elemzés
: Lendvay Szabolcs
: Lendvay Szabolcs
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
A Hilton Budapest felújítása
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
The impact of COVID19 on hospitality through the perspectives of guests and restaurants
: Palásti Dávid
: Palásti Dávid
The Influence of Online Reviews on Decision-making Analyzing Leisure Travel Motivations among International Students Abroad
: Luangsouphom Lattana
: Luangsouphom Lattana
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
Tanulmány a Hilton Budapest rendezvényszervezéséről
: Farkas Klaudia
: Farkas Klaudia
Szállodák, online travel agentekkel és wholesalerekkel felmerülő problémái a Cosmo City Hotel*** és a Hilton Budapest***** szállodákon keresztül bemutatva
: Szeltner Petra
: Szeltner Petra
A housekeeping tevékenységének elemzése különböző típusú szálláshelyeken – A Hilton Garden Inn Budapest City Centre és a Rooftop City Residence alapján
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
Leveraging costumer experiences and online reviews to improve marketing strategies of restaurants
: Hingyi Péter
: Hingyi Péter
Hilton Budapest marketing- és versenyhelyzet elemzés
: Endrényi István
: Endrényi István
A Hilton Budapest Hotel étlap elemzése
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Guest editorial Futures in entrepreneurial behaviour
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2024)
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2024)
Guest editorial Global and local perspectives of
: Csákné Filep Judit
Megjelent: (2022)
: Csákné Filep Judit
Megjelent: (2022)
A Hilton Budapest SWOT- és PEST-elemzése
: Deák Dóra
: Deák Dóra
A Hilton Budapest versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Borsi Krisztina
: Borsi Krisztina
Az esküvőszervezés sajátosságai a Hilton Budapest szállodában
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában
: Matzner Adrienn
: Matzner Adrienn
An exploratory investigation of guest satisfaction in the case of Sáo Food and Bar Budapest
: Nguyen Dieu Huyen
: Nguyen Dieu Huyen
Guest editorial Economic, diplomatic and cultural challenges
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
Airbnb and Digital Guest Experiences
: Várady Mária Magdolna
: Várady Mária Magdolna
The Impact of Cultural Heritage on Qingdao City Marketing
: Li Boyuan
: Li Boyuan
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke
: Szekrényessy Anna Emőke
Review of Aroma Marketing in Selected Areas Case of Fashion Stores
: Sugrová Michaela, et al.
Megjelent: (2018)
: Sugrová Michaela, et al.
Megjelent: (2018)
How do negative online hotel reviews and hotel remediation influence consumers’ willingness to purchase.
: Xie Shijia
: Xie Shijia
Investigating memorable restaurant guest experience
: Kovács Kornélia
: Kovács Kornélia
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
A Hilton Budapest szervezeti kultúrájának bemutatása és kritikai elemzése
: Cseri Nóra
: Cseri Nóra
Fenntarthatóság a vendéglátásban, a Hilton Budapest Szálloda példáján keresztül
: Eged Zsolt
: Eged Zsolt
Historical Review of Gender Equality and Women Empowerment in the European Union
: Lasancz Eszter
: Lasancz Eszter
Customer reviews and their effects on a river sightseeing cruise company
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Hasonló tételek
-
How compensations motivate guests to revisit a hotel? Study on guest complaints and service recovery.
: Pusztai Róbert -
A vendégelégedettségi vizsgálatok hatása a Hilton Budapest City eredményességére
: Hyross László Ferenc -
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia -
A Hilton Budapest City szerepe a budapesti konferenciaturizmus világában
: Paulovics Kitti Enikő -
Impact of personalized service on guest experience
: Ismayilova Nigar