A social media és a véleményvezérek szerepe a szállodaiparban
Elmentve itt :
Szerző: | Dobos Judit |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | social media véleményvezér social media trendek közösségi média influencer marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8582 |
Hasonló tételek
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon
: Hegedűs Ráhel Dóra
: Hegedűs Ráhel Dóra
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra
: Bugyi Szandra
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien
: Kovács Lilien
Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere
: Márton Zsuzsanna Jozefa
: Márton Zsuzsanna Jozefa
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Social Média
: Tóth Barnabás Dániel
: Tóth Barnabás Dániel
Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében
: Sipos Mercédesz Fruzsina
: Sipos Mercédesz Fruzsina
Social media marketing
: Kirtyán Petra
: Kirtyán Petra
Betekintés a közösségi média és az influencerek jövőjébe – Az AR/VR technológia és a virtuális véleményvezérek előrelépése
: Kemény Alexandra Imola
: Kemény Alexandra Imola
Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra
: Tomhauser Bence
: Tomhauser Bence
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
Impact of social media on society
: Goyal Piyush
: Goyal Piyush
Social Media and Consumer Behavior
: Varga Csenge
: Varga Csenge
Social media szerepe az egészségtudatos táplálkozás alakulásában Magyarországon
: Fibi Szabina
: Fibi Szabina
Social Media Marketing How New Cosmetics Brands Are Going Viral Using Organic Reach Through Social Media
: Amin Hazem Alaa Zakaria
: Amin Hazem Alaa Zakaria
A social media szerepe a fogyasztási szokások alakulásában Hogyan befolyásolják a social media platformok a fogyasztói döntéseinket, ruházati szokásainkat és az énképünket?
: Lenkei Nikolett
: Lenkei Nikolett
A social media társadalomtudomány vizsgálata
: Rátkai Márk
: Rátkai Márk
CSR communication in social media The effectiveness of
: Szalczgruber Fanni
Megjelent: (2022)
: Szalczgruber Fanni
Megjelent: (2022)
A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
: Zugor Enikő
: Zugor Enikő
Crisis Management on Social Media What Are the Most Effective Crisis Management Strategies for Companies on Social Media Platforms?
: Simon Fanni
: Simon Fanni
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
Generációk és a social media vizsgálata
: Pálóczi Fanni
: Pálóczi Fanni
A social media szerepe a CPI Hotels Hungary szállodacsoporton belül
: Mihók Eszter
: Mihók Eszter
Social média használat az oktatásban
: Tóth Jordána Hanna
: Tóth Jordána Hanna
Social media hatása az állásportálokra
: Erdélyi Melinda
: Erdélyi Melinda
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina
: Tóth Edina
The usage of social media in business strategies
: Patányi Adrienn
: Patányi Adrienn
The Influence of Social Media on Consumer Behavior
: ElHamory Fares Anouar Midhat
: ElHamory Fares Anouar Midhat
Artificial Intelligence in Social Media Marketing
: Kuklis Júlia
: Kuklis Júlia
Social Media Marketing Az Instagram tartalmak készítésének gyakorlati megközelítése
: Fodor Norbert
: Fodor Norbert
Social media marketing The relation of customer engagement and word-of-mouth on Facebook
: Sztrojiny Robert
: Sztrojiny Robert
A social media forradalama a marketingben
: Erdősi Gilbert
: Erdősi Gilbert
"Hobbim a csillagom!" Social Media kampányterv
: Zsiros Gréta
: Zsiros Gréta
Véleményvezérek hatása az Y és a Z generáció jeges tea és energiaital fogyasztására
: Pacziga Kitti
: Pacziga Kitti
Hasonló tételek
-
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia -
A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon
: Hegedűs Ráhel Dóra -
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra -
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi -
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien