Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabó Krisztina
Other Authors: Juhász László
Format: Thesis
Kulcsszavak:online marketing eszközök
Versenyképesség
Honlap
marketing
szállodalánc
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8589

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg8589
005 20170204105629.0
008 161212suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Szabó Krisztina 
245 1 0 |a Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szabó Krisztina 
520 3 |a A szerző hipotézise, hogy az online marketing kiterjedt alkalmazása meghatározó hatással van a szálloda versenyképességére. A dolgozat célja összehasonlítani a Sofitel Budapest Chain Bridge és az InterContinental Budapest szállodák online marketing tevékenységeit. A dolgozat a következő részcélok köré épül: A dolgozat első két részcélja a szakirodalmi áttekintéssel kapcsolatos, melyek közül az elsőben a szállodák online marketing tervének felépítésére, illetve a szállodai szempontú online marketing legfontosabb eszközeinek általános bemutatására kerül sor. A 2. részcél kifejtésénél kerül kibontásra a versenytárselemzés, az online marketing stratégiák fejlesztési fázisai, a szolgáltatások mint versenyképességi indikátor és a versenyképesség mérésének bemutatása. A következő két részcél a kutatás eredményeire utal. Mivel a marketingterv üzleti titkokat tartalmaz, ezért ennek részletes ismertetésére nincs lehetőség. Helyette az adott szállodák látható marketing tevékenységének és a mélyinterjúk során gyűjtött adatok elemzésének összevetésével kerül kifejtésre a téma. Az 5. részcél a jövőre vonatkozó felvetéseket részletezi. 
695 |a online marketing eszközök 
695 |a Versenyképesség 
695 |a Honlap 
695 |a  marketing  
695 |a szállodalánc 
700 0 1 |a Juhász László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8589/1/Szab%C3%B3%20Krisztina_SZAKDOLGOZAT_K%C3%A9t%20budapesti%20%C3%B6tcsillagos%20sz%C3%A1lloda%20online%20marketing%20tev%C3%A9kenys%C3%A9g%C3%A9nek%20%C3%B6sszehasonl%C3%ADt%C3%B3%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés