Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Krisztina |
---|---|
További közreműködők: | Juhász László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | online marketing eszközök Versenyképesség Honlap marketing szállodalánc |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8589 |
Hasonló tételek
Két szálloda élőmunka- és létszámgazdálkodásának összehasonlító elemzése
: Végh Dóra Krisztina
: Végh Dóra Krisztina
Motivációkutatás egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Kapás Katalin
: Kapás Katalin
Négy- és Ötcsillagos szállodák Housekeeping részlegének összehasonlító elemzése
: Schull Angelika Mária
: Schull Angelika Mária
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
A budapesti ötcsillagos luxusszállodák értékesítési szolgáltatásainak marketingeszközeinek sajátosságai
: Melcher Bálint
: Melcher Bálint
A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban
: Erdei Anna Boglárka
: Erdei Anna Boglárka
Két egybevont szálloda felépítése
: Szarvas Gábor László
: Szarvas Gábor László
A luxusmarketing bemutatása a budapesti ötcsillagos Kempinski Hotel Corvinus és háromcsillagos Ibis Hotel Centrum összehasonlító elemzésével
: Szalatnyai Cecília
: Szalatnyai Cecília
Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében
: Mód Dzsesszika
: Mód Dzsesszika
Az élelmiszerpazarlás kritikus pontjainak vizsgálata egy budapesti, ötcsillagos szállodában
: Tamásy Alexa
: Tamásy Alexa
Hulladékgazdálkodási lehetőségek és megoldások vizsgálata egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Mozga Lilla
: Mozga Lilla
Versenytárselemzés az ötcsillagos budapesti szállodák körében különös tekintettel az árazásra
: Domiter Rebeka Dóra
: Domiter Rebeka Dóra
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
A fenntarthatóság és az étel pazarlás vizsgálata egy ötcsillagos budapesti szállodában
: Kővágó Jázmin
: Kővágó Jázmin
Egy ötcsillagos szálloda létesítése Keszthelyen és annak hatása a város és a környék turizmusára
: Olt Julianna
: Olt Julianna
Fenntarthatósági attitűdök és magatartásformák összehasonlító vizsgálata két szálloda példáján keresztül, különös tekintettel az élelmiszer-pazarlásra
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
A szervezeti kultúra hatása a szolgáltatások színvonalára, budapesti ötcsillagos szállodák példáján keresztül
: Olajos Zsuzsanna
: Olajos Zsuzsanna
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien
: Lövei Vivien
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
Munkahelyi stressz összehasonlító esettanulmány két multinacionális cég IT szervezés területéről
: Karasán Krisztina
: Karasán Krisztina
A budapesti Ritz-Carlton és Kempinski szállodák HR tevékenységének összehasonlító elemzése
: Czibula Virág
: Czibula Virág
Szállodai animáció szerepének elemzése két ciprusi szálloda példáján keresztül
: Gyarmati Bernadett Kinga
: Gyarmati Bernadett Kinga
Egy 4*-os vidéki wellness szálloda marketing tevékenységének bemutatása
: Vastag Klaudia
: Vastag Klaudia
Budapesti kávéházak története a két világháború között
: Matiszlovics Márton
: Matiszlovics Márton
Fiktív budapesti, ázsiai témájú szálloda megvalósíthatósági tanulmányterve
: Balogh Barnabás
: Balogh Barnabás
AZ ONLINE UTAZÁSI IRODÁK ELTERJEDÉSE ÉS SZEREPE EGY BUDAPESTI 3 CSILLAGOS SZÁLLODA MŰKÖDÉSÉBEN
: Verebélyi Vivien
: Verebélyi Vivien
Minőségbiztosítási rendszerek kialakulása, fejlődése, összehasonlítása a budapesti ötcsillagos szállodák és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül.
: Németh Nikolett
: Németh Nikolett
Két vállalkozás pénzügyi, vagyoni és jövedelmezőségi helyzetének összehasonlító elemzése
: Sallai Richárd
: Sallai Richárd
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Koronavírus hatásának bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Mező Petra
: Mező Petra
Egy budapesti ibis szálloda pandémia utáni működésének elemzése
: Viglási Roland
: Viglási Roland
Az élelmiszer-pazarlás csökkentési lehetőségeinek vizsgálata egy ötcsillagos szállodában
: Tajmanov Vera
: Tajmanov Vera
A technológiai fejlődés hatása az ötcsillagos luxus szállodai szolgáltatásra
: Eső Marianna
: Eső Marianna
Az Ericsson kutatási-fejlesztési tevékenységének értékelése több év összehasonlító elemzése alapján
: Pintér Mercédesz
: Pintér Mercédesz
Az Ericsson kutatási-fejlesztési tevékenységének értékelése több év összehasonlító elemzése alapján
: Pintér Mercédesz
: Pintér Mercédesz
A COVID-19 hatásai a globális-hazai turizmus és két szálloda életére
: Hegedüs Armand
: Hegedüs Armand
A fogászati turizmus bemutatása két budapesti klinika példáján keresztül
: Reményi Ágnes
: Reményi Ágnes
A BMW online marketing tevékenységének bemutatása
: Bese Ábel Benjámin
: Bese Ábel Benjámin
Egy négycsillagos budapesti szálloda megvalósíthatóságának vizsgálata nemzetközi standardok alapján
: Takács Márton
: Takács Márton
Hasonló tételek
-
Két szálloda élőmunka- és létszámgazdálkodásának összehasonlító elemzése
: Végh Dóra Krisztina -
Motivációkutatás egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Kapás Katalin -
Négy- és Ötcsillagos szállodák Housekeeping részlegének összehasonlító elemzése
: Schull Angelika Mária -
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra -
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra