A romák helyzete az iskolai oktatásban
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | cigányság története cigány kultúra integráció szegregáció alternatív pedagógiai módszerek |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8672 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg8672 | ||
| 005 | 20170320160534.0 | ||
| 008 | 161212suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Bognár Ákos | |
| 245 | 1 | 2 | |a A romák helyzete az iskolai oktatásban |c Bognár Ákos |h [elektronikus dokumentum] |
| 246 | 1 | 1 | |a A romák helyzete az iskolai oktatásban |
| 246 | 1 | 1 | |a The position of Roma people in education |
| 520 | 3 | |a 1. Bevezetés, hipotézis 2. A cigányság története 3. A cigányság demográfiai helyzete 4. A cigány tanulók helyzete az oktatásban 5. Szegregáció 6. Új módszereket kereső iskolák 7. A kutatás eszközei, módszerei 8. A tanulókkal készített interjúk elemzése 9. Szakemberekkel készített interjúk 10. Konklúziók 11. Összegzés 12. Mellékletek 13. Felhasznált irodalom | |
| 695 | |a cigányság története | ||
| 695 | |a cigány kultúra | ||
| 695 | |a integráció | ||
| 695 | |a szegregáció | ||
| 695 | |a alternatív pedagógiai módszerek | ||
| 700 | 1 | |a Farkas Dr. Julianna |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8672/1/A%20rom%C3%A1k%20helyzete%20az%20iskolai%20oktat%C3%A1sban.pdf |z Dokumentum-elérés |