Reklámok gender központú elemzése a kereskedelmi csatornákon 2000-2014-ig
Saved in:
Main Author: | Tapolcsányi Réka |
---|---|
Other Authors: | Montagnon Beatrix |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Reklám Gender RTL Klub TV2 |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/870 |
Similar Items
A közösségi médiumok gender központú elemzése
: Nyolczas Vivien
: Nyolczas Vivien
Híradók a közszolgálati és a kereskedelmi csatornákon
: Vorindán Annamária
: Vorindán Annamária
Modernizáció az elektronikus csatornákon az ügyféligények hatására
: Németh László
: Németh László
Banki ügyfélkiszolgálás elektronikus csatornákon keresztül - A digitális termékértékesítés
: Fancsik Balázs
: Fancsik Balázs
Szegmentációs politika 2014-2019-ig a Novotel Danube szállodában
: Kaczor Adél
: Kaczor Adél
A pálinka, mint nemzeti ital image-fejlődése 2000-től 2010-ig Magyarországon
: Győry Eszter
: Győry Eszter
Nyelvi modernizáció a Kína központú kultúrkörben
: Osváth Gábor
Published: (2008)
: Osváth Gábor
Published: (2008)
IVM Zrt. stratégiai központú szervezetté válása
: Tóth Anett
: Tóth Anett
A felnőttkori tanulás és a résztvevő központú oktatás kapcsolata
: Tamás Réka Zita
: Tamás Réka Zita
Egy fuvarozó vállalat pénzügyi és vagyoni helyzetének átfogó elemzése (2010-től-2014-ig)
: Felföldi Norbert
: Felföldi Norbert
Gender As Marketing
: Boka Fruzsina
: Boka Fruzsina
A magyar kempingturizmus marketing központú elemzése a Yacht Kemping példáján keresztül
: Tóth Adél Csilla
: Tóth Adél Csilla
Gender és humor
: Hidasi Judit
Published: (2013)
: Hidasi Judit
Published: (2013)
Nagyvállalat Belsőkommunikációs Portál Informatív és Felhasználói Élmény Központú Átalakítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
The Impact of Gender Inequality in Advertisements
: Komáromy Luca
: Komáromy Luca
A közösségi média, mint a Formula 1 szurkoló központú átalakulásának eszköze
: Vislovszki Eszter
: Vislovszki Eszter
A HTC VIVE virtuális valóság szemüveg szerepe és felhasználó központú vizsgálata
: Sipaki Patrik István
: Sipaki Patrik István
Gender marketing a gyerekjáték piacon
: Sztolár Miklós
: Sztolár Miklós
A Bevásárló Center Kft. vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének elemzése az éves beszámolók alapján 2014-2016-ig terjedő időszakra vonatkozóan.
: Tóth Emília Ágota
: Tóth Emília Ágota
Gender Equality in digitalization and Computer Use
: Mustapha Malek Ben
Published: (2023)
: Mustapha Malek Ben
Published: (2023)
Masters Degree in Gender and Development (Ucm)
: Boyano Jesús
Published: (2020)
: Boyano Jesús
Published: (2020)
Bridging the Gender Gap Mitigating the Impacts of Climate Change on Women in MENA
: Naoum, Rawia Fuad
Published: (2024)
: Naoum, Rawia Fuad
Published: (2024)
Gender Inequality in India Role of Sustainable Development Goals on the Status of Women in India
: Sharma Ishita
: Sharma Ishita
A provokatív reklámok
: Balázs Réka Blanka
Published: (2008)
: Balázs Réka Blanka
Published: (2008)
Az androgenitás, mint gender mainstreaming stratégia
: Farkas Zsófia
Published: (2013)
: Farkas Zsófia
Published: (2013)
Gender Equality in and through Social Entrepreneurship in Ghana
: Rexford, Amankwah Ebenezer
Published: (2023)
: Rexford, Amankwah Ebenezer
Published: (2023)
A kézen számolástól az ERP-ig
: Balázs Dávid
: Balázs Dávid
Exploring gender diversity in key account management A comparative global perspective on gender-specific roles and competencies for customer success
: Niersbach, Barbara, et al.
Published: (2024)
: Niersbach, Barbara, et al.
Published: (2024)
Stratégiai gondolkodás és a stratégiai központú szervezetté válás az MKB Bank Nyrt. esetében
: Deme Balázs
: Deme Balázs
A prémium kategóriás autók piacának elemzése napjainktól 2020-ig
: Kuthi Szabolcs
: Kuthi Szabolcs
Breaking through the glass ceiling by implementing gender quotas
: Németh Katalin
Published: (2023)
: Németh Katalin
Published: (2023)
Gender inequality in Yemen and its impact on economic growth
: Al-askari Fayrouz Ahmed Saleh
: Al-askari Fayrouz Ahmed Saleh
Gendered Marketing How to Advertise Feminine Products to Men?
: Devecseri Fruzsina
: Devecseri Fruzsina
The effects of gender stereotypes on women’s workplace progression in Hungary
: Janka Éva Stefánia
: Janka Éva Stefánia
A szállodai piac trendjeinek elemzése; várható tendenciák 2030-ig Magyarországon
: Csernyánszky Lívia
: Csernyánszky Lívia
A visegrádi országok gazdasági fejlődésének elemzése 2008-tól 2018-ig
: Nagy Kristóf
: Nagy Kristóf
Reklámok gyerekekre gyakorolt hatásai
: Garancsi Lotti Réka
: Garancsi Lotti Réka
Historical Review of Gender Equality and Women Empowerment in the European Union
: Lasancz Eszter
: Lasancz Eszter
The effects of the changing economic and social environment on gender issues in Japan
: Bárány Beáta
: Bárány Beáta
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
Similar Items
-
A közösségi médiumok gender központú elemzése
: Nyolczas Vivien -
Híradók a közszolgálati és a kereskedelmi csatornákon
: Vorindán Annamária -
Modernizáció az elektronikus csatornákon az ügyféligények hatására
: Németh László -
Banki ügyfélkiszolgálás elektronikus csatornákon keresztül - A digitális termékértékesítés
: Fancsik Balázs -
Szegmentációs politika 2014-2019-ig a Novotel Danube szállodában
: Kaczor Adél