Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | But-Pálfi Brigitta |
---|---|
További közreműködők: | Bátfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Ösztönzésmenedzsment Törzsvendégprogram Dolgozói motiváció motiváció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8706 |
Hasonló tételek
A szállodai dolgozók megtartásának lehetőségei a Novotel Budapest Danube **** szálloda példáján
: Ábel Eszter Tímea
: Ábel Eszter Tímea
A három budapesti reptéri szálloda bemutatása és eredményességének vizsgálata
: Halász Tünde
: Halász Tünde
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Folyadékfogyasztás különböző országokból érkező szálloda vendégek körében
: Jávor Lili
: Jávor Lili
Egy luxus szálloda különböző részlegeinek együttműködése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel
: Toldi Nóra
: Toldi Nóra
Luxus Szálloda számviteli sajátosságai cost controllinggal karöltve
: Füles Bálint
: Füles Bálint
Luxus szálloda Budapest belvárosában, a Kempinski szálloda bemutatása az üzletemberek szemével
: Hegedűs Kitti Fanni
: Hegedűs Kitti Fanni
Szállodai animáció szerepének elemzése két ciprusi szálloda példáján keresztül
: Gyarmati Bernadett Kinga
: Gyarmati Bernadett Kinga
A technológiai fejlődés hatása az ötcsillagos luxus szállodai szolgáltatásra
: Eső Marianna
: Eső Marianna
Koronavírus hatásának bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Mező Petra
: Mező Petra
A tradíció szerepe a posztmodern fogyasztó számára egy luxus szálloda, a Sea Island Resort példáján keresztül
: Lerner Judit
: Lerner Judit
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
A különleges diétán élő vendégek igényeinek megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Molnár Emese
: Molnár Emese
Egy budapesti szálloda piaci bevezetése a Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Tordai Péter
: Tordai Péter
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
Előny, avagy hátrány a három Novotel szálloda jelenléte Budapesten?
: Burus Georgina
: Burus Georgina
Három eltérő kategóriájú szálloda jövedelmezőségének vizsgálata, a Mellow Mood csoport szállodáin keresztül
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A szállodai éttermi személyzet ismeretei az ételérzékenység és ételallergia vonatkozásában – a vendégek véleménye alapján
: Pálmai Laura Szilvia
: Pálmai Laura Szilvia
A HR tevékenység hatása a szállodai dolgozók elégedettségére és hatékonyságára
: Szabolcs Anna
: Szabolcs Anna
Budapesti rövidtávú lakáskiadás piaca a szállodák és a vendégek véleményének megítélése alapján
: Zaveczky Melinda
: Zaveczky Melinda
A Novotel Budapest Danube szálloda bemutatása a vendégek, a munkatársak és a tulajdonos szemszögéből vizsgálva
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Smart hotels, technológiai újítások, melyek megnövelik a vendégek elégedettségét és könnyebbé teszik a szálloda munkáját
: Horváth István
: Horváth István
Szállodai brand és a sztenderdek megjelenési formája egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Darvas Patrícia
: Darvas Patrícia
Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén? A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül.
: Rosta Petra
: Rosta Petra
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A szállodai dolgozók interkulturális kompetenciájának és képzésének jelentősége a vendégelégedettség növelésében
: Kovács Anna Roxána
: Kovács Anna Roxána
A budapesti luxusszállodák közösségi média jelenléte és annak hatása a vendégek szállodafoglalási döntéshozatalára
: Schmidt Nicole
: Schmidt Nicole
Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon
: Kovács Virág
: Kovács Virág
A MICE szegmens hatásának összehasonlító elemzése három budapesti szállodára
: Gregor Kitti
: Gregor Kitti
Az élelmiszerpazarlás csökkentése a szállodaiparban – lehetőségek és gyakorlatok bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Varga Virág
: Varga Virág
A vendégek lojalitásának megőrzése érzelmi kötődéssel
: Pekola Máté
: Pekola Máté
Válságkommunikáció, mint a válságkezelés egyik kulcsfontosságú eleme egy budapesti szálloda belső kommunikációjának példáján keresztül
: Kajtor Anita
: Kajtor Anita
Szállodai innováció - A digitális szálloda vizsgálata az üzemeltetés szemszögéből
: Szőke Flórián
: Szőke Flórián
A rendezvényszervezési tevékenység összehasonlítása a Hotel Broadmoor és egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján keresztül
: Takács Dávid László
: Takács Dávid László
Az élelmiszer-pazarlás csökkentésének lehetőségei egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
Luxus a természetben A glamping szerepe az élményalapú turizmusban
: Orgován Kristóf
: Orgován Kristóf
A vállalati fenntarthatóság és a dolgozók kapcsolata a Grundfos példáján keresztül
: Vass Júlia
: Vass Júlia
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
Hasonló tételek
-
A szállodai dolgozók megtartásának lehetőségei a Novotel Budapest Danube **** szálloda példáján
: Ábel Eszter Tímea -
A három budapesti reptéri szálloda bemutatása és eredményességének vizsgálata
: Halász Tünde -
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza -
Folyadékfogyasztás különböző országokból érkező szálloda vendégek körében
: Jávor Lili -
Egy luxus szálloda különböző részlegeinek együttműködése
: Varga Lilla