A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Briski Brigitta
Other Authors: Harsányi Dr Dávid
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketingstratégia
Legrand Zrt.
Elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8784

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg8784
005 20170405140739.0
008 161212suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Briski Brigitta 
245 1 2 |a A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából  |c Briski Brigitta  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából 
695 |a Marketingstratégia 
695 |a Legrand Zrt. 
695 |a Elégedettség 
700 1 |a Harsányi Dr Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8784/1/Briski-Brigitta_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8784/2/Briski%20Brigitta-Hivatalos%20Bejegyzes.pdf  |z Dokumentum-elérés