A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
Elmentve itt :
Szerző: | Briski Brigitta |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Legrand Zrt. Elégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8784 |
Hasonló tételek
A kooperáció formái a Legrand Zrt.-nél
: Pap Ivett Lili
: Pap Ivett Lili
Online marketing vizsgálata a Legrand Zrt.-nél
: Mácsai Áron
: Mácsai Áron
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél
: Csipán Vivien
: Csipán Vivien
A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata
: Hegedűs Kinga
: Hegedűs Kinga
A belső ügyfél-elégedettség vizsgálata az Actor Hotel példáján keresztül
: Ludányi Dóra Szilvia
: Ludányi Dóra Szilvia
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése
: Kormos Kitti
: Kormos Kitti
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina
: Váradi Krisztina
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
: Kardos Balázs
: Kardos Balázs
A BO-TI Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérés és az eredményekre alapozott szolgálgatásminőség javító javaslatok kidolgozása
: Hajdu Timea
: Hajdu Timea
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter
: Horváth Péter
Az élettel való elégedettség és a közösségi média kapcsolata közösségszervezés szempontjából
: Farkas Renáta
: Farkas Renáta
A Biolab Zrt. marketingstratégiája
: Szádóczki Melinda Krisztina
: Szádóczki Melinda Krisztina
A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés
: Farnadi Dzsenifer
: Farnadi Dzsenifer
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Fiatalok megcélzása a reklámokban ügynökségi és ügyfél oldalról
: Bakonyi Máté
: Bakonyi Máté
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
A partnerkapcsolatok területén alkalmazott folyamatfejlesztések hatása az ügyfél elégedettségre a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Erdélyi Virág
: Erdélyi Virág
Dolgozói elégedettség a ZNET Telekom Zrt-nél
: Molnár-Rodek Bernadett
: Molnár-Rodek Bernadett
A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából
: Szemők Bálint
: Szemők Bálint
A pénzmosás elleni küzdelem egy német hitelintézet ügyfél-átvilágítása során
: Ujfalusi Szabolcs
: Ujfalusi Szabolcs
A felszolgálási díj- és az ügyfél-, kérelmező-kutatás legújabb eredményei
: Hámori Antal
Megjelent: (2023)
: Hámori Antal
Megjelent: (2023)
Ügyfélkapcsolatok kezelése és belső ügyfél menedzsment egy lakásfejlesztő cég szemszögéből
: Kokány Vivien Gréta
: Kokány Vivien Gréta
A Windling Consulting saját és ügyfél kommunikációja a digitális marketing korában
: Temesvári Anna
: Temesvári Anna
Hasonló tételek
-
A kooperáció formái a Legrand Zrt.-nél
: Pap Ivett Lili -
Online marketing vizsgálata a Legrand Zrt.-nél
: Mácsai Áron -
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté -
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt -
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla