A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Dávid Ádám |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Front Office Mamaison Hotel Andrássy recepció porta |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8803 |
Similar Items
A hivatásturizmus helyzete Magyarországon és annak bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy**** példáján keresztül
: Kis Angéla Dalma
: Kis Angéla Dalma
BELVÁROSI BUTIKSZÁLLODÁK KÖRNYEZETTUDATOS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA A HOTEL PALAZZO ZICHY**** ÉS A MAMAISON HOTEL ANDRÁSSY**** ALAPJÁN
: Bakay Sára
: Bakay Sára
Overview of the perception and attitude toward the competition of four-star hotels in Budapest through an example of Mamaison Hotel Andrassy
: Dunai Fruzsina
: Dunai Fruzsina
A Front Office tevékenységek elemzése a Mamaison Residence Izabella keretein belül
: Molnár Petra
: Molnár Petra
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
A Front Office tevékenység elemzése a Kreinbacher Birtok példáján keresztül
: Szücs Enikő
: Szücs Enikő
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján
: Jámbor Tamás
: Jámbor Tamás
A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül
: Markóczi Dóra
: Markóczi Dóra
Az Expo Congress Hotel Front Office és Housekeeping kapcsolatának bemutatása
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A Front Office rendszerek bemutatása, konkrét szállodai példákon keresztül
: Kiss Henrietta
: Kiss Henrietta
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Kereskedelmi szálláshelyek Front Office rendszereinek bemutatása
: Dóczé Eszter Renáta
: Dóczé Eszter Renáta
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A vállalati partnerek jelenléte a Mamaison szállodák gazdálkodásában
: Seregély Emese
: Seregély Emese
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Similar Items
-
A hivatásturizmus helyzete Magyarországon és annak bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy**** példáján keresztül
: Kis Angéla Dalma -
BELVÁROSI BUTIKSZÁLLODÁK KÖRNYEZETTUDATOS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA A HOTEL PALAZZO ZICHY**** ÉS A MAMAISON HOTEL ANDRÁSSY**** ALAPJÁN
: Bakay Sára -
Overview of the perception and attitude toward the competition of four-star hotels in Budapest through an example of Mamaison Hotel Andrassy
: Dunai Fruzsina -
A Front Office tevékenységek elemzése a Mamaison Residence Izabella keretein belül
: Molnár Petra -
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória