A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Apró Dóra
Other Authors: Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:Piackutatás
B2B
márkakutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8822

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg8822
005 20170404091927.0
008 161212suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Apró Dóra 
245 1 2 |a A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében  |c Apró Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Piackutatás 
695 |a B2B 
695 |a márkakutatás 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8822/1/A%20Nortene%20kert%C3%A9szeti%20m%C3%A1rka%20piaci%20poz%C3%ADci%C3%B3j%C3%A1nak%20meghat%C3%A1roz%C3%A1sa%20az%20Intermas%20E.E.%20Kft.%20belf%C3%B6ldi%20viszontelad%C3%B3i%20partnereink%20k%C3%B6r%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés