A hazai divatipar marketingkommunikációs irányainak és sajátosságainak bemutatása három magyar divatmárka példáján keresztül.
Elmentve itt :
Szerző: | Szakács Noémi |
---|---|
További közreműködők: | Benkő Lívia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Divatipar Magyar divatmárka Média |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8824 |
Hasonló tételek
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
A hazai divatipar, és egy magyar divatház marketing stratégiája
: Makó Judit
: Makó Judit
A SPAR Online shop projekt bemutatása és javaslatok a közeljövő fejlesztési irányainak kijelölésére
: Szabó Boldizsár
: Szabó Boldizsár
A hazai egyetemi fesztiválok szervezési sajátosságainak bemutatása a Campus példáján keresztül
: Székely György
: Székely György
A hazai divat és a divatipar marketingkommunikációja
: Nguyen-Ha Tuyet Ngan
: Nguyen-Ha Tuyet Ngan
Technológiai trendek bemutatása az s.Oliver divatmárka kereskedelmi működésében
: Almási Gréta
: Almási Gréta
A HAZAI KIS-ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK HITELEZÉSI FOLYAMATÁNAK BEMUTATÁSA HÁROM VÁLLALKOZÁS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Gyöngyösi Judit
: Gyöngyösi Judit
A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz
: Koszecz Janka
: Koszecz Janka
A vendéglátás lehetséges fejlődési irányainak azonosítása a koronavírust követően, a Laurel Étterem esetén keresztül
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Az influencer marketing alkalmazása egy divatmárka esetében
: Katona Zsófia
: Katona Zsófia
Nativus divatmárka marketing stratégiai elemzése és üzleti terve
: Sánta Nikolett Cintia
: Sánta Nikolett Cintia
Egy presztízs jószág átalakulása, a pusztító divatipar
: Sutyor Noémi
: Sutyor Noémi
Az újrahasznosított divatipar kihívásai
: Fazekas Kinga
: Fazekas Kinga
Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával
: Grábits András
: Grábits András
Családi vállalkozások sajátosságainak bemutatása, egy kiválasztott pékség példáján keresztül
: Kassai Dorina
: Kassai Dorina
A hazai agrár startup ökoszisztéma és finanszírozási lehetőségei három startup példáján keresztül
: Holán Balázs Márk
: Holán Balázs Márk
A divatipar szerepe a turizmusban
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
A divatipar lehetőségei Budapest turizmusában
: Kiss Borbála
: Kiss Borbála
A japán menedzsment sajátosságainak bemutatása egy japán kisvállalkozás példáján keresztül
: Mojzsis Vera
: Mojzsis Vera
Hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata
: Berhidai Dániel Péter
: Berhidai Dániel Péter
Elektronikus partnerkapcsolatok a logisztikában – betekintés egy luxus divatmárka logisztikai folyamataiba
: Sas Fanni Sára
: Sas Fanni Sára
A gazdasági társaságok sajátosságainak bemutatása egy vidéki borászat létrehozásának példáján keresztül
: Hajmási Ákos
: Hajmási Ákos
A magyar divatipar jelene és lehetséges jövője a központi intézkedések és a hazai vásárlóerő tükrében
: Ella Dorottya
: Ella Dorottya
A magyar divatipar jelene és lehetséges jövője a központi intézkedések és a hazai vásárlóerő tükrében
: Ella Dorottya
: Ella Dorottya
A magyar luxus divatipar e-kereskedelmi és fenntarthatósági szempontok szerint
: Tóth Blanka
: Tóth Blanka
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
A divatipar Airbnb-je A fenntartható ruhakölcsönzési szolgáltatás logisztikai kihívásai Magyarországon
: Lengyel Lilla
: Lengyel Lilla
A divatipar Airbnb-je A fenntartható ruhakölcsönzési szolgáltatás logisztikai kihívásai Magyarországon
: Lengyel Lilla
: Lengyel Lilla
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül
: Bolla Orsolya
: Bolla Orsolya
A munkahelyi jólléthez való hozzáállás vizsgálata három magyar mikro-, kis- és középvállalkozás példáján keresztül
: Töpler Anna
: Töpler Anna
A nonprofit gazdasági társaságok számviteli sajátosságainak bemutatása a Tankuckó Egyházi Intézmény példáján keresztül
: Kalamár Bettina
: Kalamár Bettina
Influencer Marketing alkalmazása és hatása a divatipar világában
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
A civil szervezetek számviteli sajátosságainak bemutatása a Pécsi Amatőr és Szabadidősport Egyesület példáján keresztül
: Németh Róbert
: Németh Róbert
A hazai telekommunikációs szektor három óriásának összehasonlító elemzése
: Vasicsek János
: Vasicsek János
Három szín kék
: Balogh Katalin
Megjelent: (2012)
: Balogh Katalin
Megjelent: (2012)
Az államháztartási számvitel sajátosságainak bemutatása egy önkormányzat gazdálkodásán keresztül
: Reszneki Klaudia
: Reszneki Klaudia
Hasonló tételek
-
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra -
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
A hazai divatipar, és egy magyar divatház marketing stratégiája
: Makó Judit -
A SPAR Online shop projekt bemutatása és javaslatok a közeljövő fejlesztési irányainak kijelölésére
: Szabó Boldizsár