Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Madarász Lilla
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Tartalommarketing
Marketing
Tartalomfogyasztás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8829

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg8829
005 20170418095626.0
008 161212suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Madarász Lilla 
245 1 0 |a Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban  |c Madarász Lilla  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban 
695 |a Tartalommarketing 
695 |a Marketing 
695 |a Tartalomfogyasztás 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8829/1/Szakdolgozat%20-%20Madar%C3%A1sz%20Lilla%20BGE_2016.12.11.pdf  |z Dokumentum-elérés