Az employer branding, mint az Y generációs munkavállaló megszólításának eszköze

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Karanyicz Sára
További közreműködők: Szeles Dr. Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Employer branding
Y generáció
Belső kommunikáció
Munkaerőpiac
Munkavállaló
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/8841

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg8841
005 20170602105716.0
008 161212suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Karanyicz Sára 
245 1 3 |a Az employer branding, mint az Y generációs munkavállaló megszólításának eszköze  |c Karanyicz Sára  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Employer branding 
695 |a Y generáció 
695 |a Belső kommunikáció 
695 |a Munkaerőpiac 
695 |a Munkavállaló 
700 1 |a Szeles Dr. Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/8841/1/Karanyicz%20S%C3%A1ra%20-%20az%20employer%20branding%20mint%20az%20Y%20gener%C3%A1ci%C3%B3s%20munkav%C3%A1llalal%C3%B3%20megsz%C3%B3l%C3%ADt%C3%A1s%C3%A1nak%20eszk%C3%B6ze.pdf  |z Dokumentum-elérés