A Képzeld El! Borbár hatékony kommunikációs terve
Elmentve itt :
Szerző: | Vagyóczki Nóra |
---|---|
További közreműködők: | Szeles Dr. Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kommunikációs terv Dolgozói hatékonyság Borbár |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8858 |
Hasonló tételek
Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra
: Vagyóczki Nóra
: Vagyóczki Nóra
Egy Borbár megvalósíthatósági tanulmánya
: Földházi Zsófia Fruzsina
: Földházi Zsófia Fruzsina
A DiVino borbár marketing tevékenységének bemutatása
: Szakács Botond
: Szakács Botond
“Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók?
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2023)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2023)
A DiVino Borbár kínálatának változása, a borfogyasztási trendek kapcsán
: Kele Ádám
: Kele Ádám
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló, fiktív borbár számára
: Sziller Kristóf
: Sziller Kristóf
Hatékony kommunikációs technológiák a turizmusban
: Pipicz Ágnes Andrea
: Pipicz Ágnes Andrea
A hatékony szervezeten belüli kommunikáció
: Czipóth Réka
: Czipóth Réka
El Camino Út a mexikói pénzügyi stabilitás felé
: Beke Sára Adria
: Beke Sára Adria
El Camino the role of an ancient pilgrimage route in the modern world
: Bátonyi Luca Krisztina
: Bátonyi Luca Krisztina
Az osztrák borkultúra Magyarországon a KisBécs borbár tükrében Egy vendéglátóhely alapítása, működtetése
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Magyarok motivációja az El Caminon
: Szabó Zsófia Brigitta
: Szabó Zsófia Brigitta
El comercio electrónico en España
: Kanazirev Nikoletta
: Kanazirev Nikoletta
Kommunikációs terv a magyar atlétika népszerűsítésére.
: Katonai Norbert
: Katonai Norbert
A Magyar Csillagászati Egyesület kommunikációs terve
: Bagi Andrea
: Bagi Andrea
Hatékony kommunikáció szerepe a munkavállalók vállalati teljesítményértékelésében
: Hegedüs Péter
: Hegedüs Péter
'el-NAV-igáljuk!' Könyvelő KFT alapítása
: Rutai Zsófia
: Rutai Zsófia
A borok megjelenése a DiVino Gozsdu Borbár itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Duka Balázs
: Duka Balázs
Webserver megoldás Nginx-el, felhő alapú szolgáltatásban
: Dósa Lilla
: Dósa Lilla
Digitális kommunikáció a munkahelyen - hatékony belső kommunikáció egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál
: Briski Melinda
: Briski Melinda
Az MR Közösségi Lakásalap Közhasznú NKFT kommunikációs terve
: Kőszegi János
: Kőszegi János
Milyen nyelvtudást vár el a munkaadó a munkavállalótól?
: Dévény Ágnes, et al.
Megjelent: (2007)
: Dévény Ágnes, et al.
Megjelent: (2007)
Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció
: Nagy György László
: Nagy György László
Az első lépések - Hogyan indítsunk el egy vállalkozást?
: Kosiczki Bettina
: Kosiczki Bettina
El-bookik vagy meghódítja Magyarországot is az elektronikus könyv
: Rakita Csaba
Megjelent: (2012)
: Rakita Csaba
Megjelent: (2012)
A hatékony szervezeti kommunikáció, a Kiving Kft. példáján keresztül bemutatva
: Bakk Zsófia
: Bakk Zsófia
Szervezeti belső kommunikáció elemzése és elősegítése a hatékony szereplés érdekében
: Kordek Andrea
: Kordek Andrea
Korrupció vs. motiváció – Hol válik el a kettő egymástól?
: Sótér István
: Sótér István
Az emberi jogok helyzete az El Salvadori bűnüldözés tükrében
: Katona Ninetta Krisztina
: Katona Ninetta Krisztina
A Global Leading Conferences Kft. egy tervezett konferenciájának kommunikációs terve
: Nyuka Gergely
: Nyuka Gergely
A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája
: Bokor Orsolya
: Bokor Orsolya
Mit várhatunk el egy elsőéves egyetemistától 2024-től? A matematika érettségi vizsgakövetelmény változásainak elemzése
: Sándor Zoltán, et al.
Megjelent: (2024)
: Sándor Zoltán, et al.
Megjelent: (2024)
A HR új célpontjai – Avagy hogyan érjük el a Z generációt
: Jurászik Edina
: Jurászik Edina
A munkaerő megtartásának hatékony eszközei az IT szektorban
: Leisz Nóra
: Leisz Nóra
A monetáris transzmissziós mechanizmus azokban az országokban, amelyek devizában adósodtak el
: Fülöp Márton
: Fülöp Márton
A Legenda Kft. megújuló városnéző szolgáltatásaihoz kapcsolódó kommunikációs stratégia és terv kidolgozása
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
A hatékony IT toborzás
: Czigler Dalma
: Czigler Dalma
Üzelti terv
: Kacsó Magdolna
: Kacsó Magdolna
Hogyan adjunk el videójátékot? A videójáték-ipar marketingkommunikációs eszközei, alkalmazásuk és hatásuk
: Szaszák Tamás János
: Szaszák Tamás János
The comparison of Religious and Cultural motivation of the visitors during the El Camino based on the legend of Saint James
: Kappéter Léda
: Kappéter Léda
Hasonló tételek
-
Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra
: Vagyóczki Nóra -
Egy Borbár megvalósíthatósági tanulmánya
: Földházi Zsófia Fruzsina -
A DiVino borbár marketing tevékenységének bemutatása
: Szakács Botond -
“Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók?
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2023) -
A DiVino Borbár kínálatának változása, a borfogyasztási trendek kapcsán
: Kele Ádám