A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló?
Saved in:
Main Author: | Vass Bálint |
---|---|
Other Authors: | Eckert Bálint |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | E-kereskedelem Amazon Online Kereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8905 |
Similar Items
A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló?
: Vass Bálint
: Vass Bálint
Vásárló kommunikáció a Tesco online vásárlás folyamatában
: Varga Eszter
: Varga Eszter
A vásárló instore Az instore eszközök és a vásárlói döntések kapcsolata
: Milei Anna
Published: (2013)
: Milei Anna
Published: (2013)
A pandémia hatása a fesztiválszervezői ágazat, illetve egy országosan ismert fesztiválszervező cég működésére
: Pintér László
: Pintér László
Egy ismert márka kommunikációja új vizeken A KOMÉTA 99 Zrt. megjelenése a közösségi médiában
: Nagy Nelli
: Nagy Nelli
A követelésengedményezés, mint a legelőnyösebb és egyben a legkevésbé ismert lezárási módja a problémás követeléseknek
: Posta Viktória
: Posta Viktória
A magyar sörpiac elemzése és lehetőségek feltárása az ismert vállalatok marketing stratégiájának vizsgálatán és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemény kutatáson keresztül
: Mérész Judit
: Mérész Judit
Globális felmelegedés klímaválság vagy klímakatasztrófa
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
"Ha nagy leszek szakács leszek", avagy ki és miért választja a vendéglátást és a szakács szakmát a XXI. században, a szakoktatás tükrében
: Keresztessy Zoltán
: Keresztessy Zoltán
Globális civil társadalom?
: Bálint Petra Dóra
: Bálint Petra Dóra
Kihívás vagy általános tendencia - az online aukció térhódítása
: Fónai Bernadett Kinga
: Fónai Bernadett Kinga
Harc a pénzmosás ellen – hazai és globális vonatkozások
: CZOMBA TAMÁS
: CZOMBA TAMÁS
A bleisure turizmus vizsgálata globális és hazai szinten
: Kövesházi Fruzsina
: Kövesházi Fruzsina
Hagyományos vagy újhullámos? - A hazai desszert trendek vizsgálata
: Pető Dóra
: Pető Dóra
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
: Nagy-Varga Alexa
: Nagy-Varga Alexa
A szíriai konfliktus regionális és globális összefüggései
: Bozó Bálint
: Bozó Bálint
A fintech szektor helyzete és kilátásai hazai és globális viszonylatban
: Czifra Márk István
: Czifra Márk István
Sikersztori vagy szélmalomharc a magyar CSR? CSR kommunikáció : Jól és rosszul
: Vereckei Éva
: Vereckei Éva
Tudomány vagy gazdaság? Elemzés az orvoskongresszusok hazai piacáról
: Felföldi Julienne
: Felföldi Julienne
A magyar üzleti szolgáltató szektor globális meghatározottsága A magyar üzleti szolgáltató szegmens elemzése a globális értékláncok válság utáni tendenciániak tükrében
: Tóth Fanni Fruzsina
: Tóth Fanni Fruzsina
Az ERP rendszerek hatékonysága a vállalati tevékenység során hazai és globális szinten
: Tóth Fanni
: Tóth Fanni
Összehoznak, vagy megosztanak a közösségi oldalak? Az online kapcsolatépítés előnyei és hátrányai
: Kondás Renáta
: Kondás Renáta
Globális helyzetkép folytatódik a fellendülés
: Losoncz Miklós
Published: (2017)
: Losoncz Miklós
Published: (2017)
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
A COVID-19 hatásai a globális-hazai turizmus és két szálloda életére
: Hegedüs Armand
: Hegedüs Armand
Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése
: Mezei Bálint
: Mezei Bálint
Egyedi alkalmazás fejlesztése, és/vagy dokumentálása és/vagy bevezetése
: Kovács Konrád
: Kovács Konrád
A hazai online könyvpiac
: Kárpátiné Tamók Krisztina
: Kárpátiné Tamók Krisztina
Bank, vagy Takarékszövetkezet?
: Bencsura Barnabás
: Bencsura Barnabás
Bank, vagy Takarékszövetkezet?
: Bencsura Barnabás
: Bencsura Barnabás
A klímaváltozás globális szabályozásai
: Zöldi Richárd József
: Zöldi Richárd József
Besoroltunk a globális sztrádára?
: Papp Krisztina
: Papp Krisztina
A globális értékláncban - Enbi Group - Hungary Enbi Kft. példája
: Bakacsi Bálint Szilárd
: Bakacsi Bálint Szilárd
Boom vagy buborék? A magyar hitel-és ingatlanpiaci válság utáni időszak
: Szolyka Dalma
: Szolyka Dalma
Globális szerepváltozások A nemzetközi szervezetek dinamikája és befolyása
: Becher Kata Rella
: Becher Kata Rella
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A telekommunikációs piac horizontjának globális és hazai bővülése az 5G technológia fejlődésének hatására
: Kozlovsky Dániel
: Kozlovsky Dániel
Klímaváltozás és globális reakciók
: Kovács Abigél Anna
: Kovács Abigél Anna
Közösségi finanszírozás lokális és globális szinten A Brancs a magyar Kickstarter?
: Szücs Veronika
: Szücs Veronika
Similar Items
-
A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló?
: Vass Bálint -
Vásárló kommunikáció a Tesco online vásárlás folyamatában
: Varga Eszter -
A vásárló instore Az instore eszközök és a vásárlói döntések kapcsolata
: Milei Anna
Published: (2013) -
A pandémia hatása a fesztiválszervezői ágazat, illetve egy országosan ismert fesztiválszervező cég működésére
: Pintér László -
Egy ismert márka kommunikációja új vizeken A KOMÉTA 99 Zrt. megjelenése a közösségi médiában
: Nagy Nelli