Tipikus reklamáció-fajták és azok kezelése a Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft. ügymenetében
Saved in:
Main Author: | Csizmár András |
---|---|
Other Authors: | Csekő Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Reklamációkezelés Adásvételi szerződés Szerződésszegés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/896 |
Similar Items
Jellemző reklamáció fajták és azok kezelésének vizsgálata
: Máté Réka,Eszter
: Máté Réka,Eszter
A Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Pappert Markó
: Pappert Markó
A Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft, átfogó elemzése a cég által kibocsátott éves beszámolók alapján, vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése(Csordás Károly/HKKCYW)
: Csordás Károly
: Csordás Károly
Reklamáció - menedzsment a külkereskedő cégek gyakorlatában
: Koncz Luca Lili
: Koncz Luca Lili
A Mercedes-Benz Hungária Kft. aftersales reklamációs folyamatai
: Sajó Andrea
: Sajó Andrea
Tipikus személybiztosítások adózási szabályai
: Szakály Tímea Katalin
: Szakály Tímea Katalin
Üzletviteli folyamatok ellenőrzési pontjainak kiépülése a belső kontrollrendszerekben
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Mikro- és kisvállalkozások tipikus hibái
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A devizaárfolyam-kockázat fedezeti ügyletekkel történő kezelése a Diageo gyakorlatában
: Fábián Zoltán
: Fábián Zoltán
Diageo Plc. vállalatértékelése
: Blümmel Dávid
: Blümmel Dávid
Különböző szarvasmarha fajták bemutatása, elkészítési lehetőségek és fűszerek hatása a marhahúsra
: Seybold Balázs
: Seybold Balázs
A bankkártya tranzakciók folyamata – az autorizációtól a reklamáció kezeléséig
: Prekovics Nóra
: Prekovics Nóra
Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban
: Moharos Lilla
: Moharos Lilla
A Diageo Üzleti Szolgáltatások Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Németh Noémi
: Németh Noémi
Különböző szarvasmarha fajták jellemzői, és elkészítésük lehetőségei a hazai és nemzetközi gasztronómiában
: Perjés Máté
: Perjés Máté
Színházi konfliktusok és azok kezelése
: Bártfai Szonja
: Bártfai Szonja
A DIAGEO Kft. controlling rendszerének bevezetése és üzemeltetése
: Gondos Diána Erzsébet
: Gondos Diána Erzsébet
Kismamák tipikus dilemmái a munkavállalás kapcsán - Atipikus megoldások
: Mudri-Agot Andrea
: Mudri-Agot Andrea
Vállalati motivációs eszközök a DIAGEO Kft. példáján keresztül
: Csekő Orsolya
: Csekő Orsolya
A kisvállalkozás társadalmi beágyazottsága. Családi vállalkozás. Kisvállalkozás tipikus adóügyei
: Labancz Mátyás
: Labancz Mátyás
A kisvállalkozás társadalmi beágyazottsága. Családi vállalkozás. Kisvállalkozás tipikus adóügyei
: Labancz Mátyás
: Labancz Mátyás
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
Válsághelyzetek hatásai és azok kezelése Spanyolország turizmusában
: Huber Péter Szabolcs
: Huber Péter Szabolcs
Ügyfélpanaszok és azok kezelése a Hungary Private Transfers Kft-nél
: Palatin Levente
: Palatin Levente
Egy szakma érdekviszonyainak, tipikus konfliktusainak és ezek oktatásban való tükröződésének elemzése
: Zaletnyik Zoltán
: Zaletnyik Zoltán
Az alkoholfogyasztási szokások Magyarországon, a Diageo termékeinek ismerete
: Óvári Zsombor Krisztián
: Óvári Zsombor Krisztián
A munkaerőpiacon a munkavállalók közötti konfliktusok és azok kezelése
: Vass Vivien
: Vass Vivien
Nők sajátos karrierhelyzetéből fakadó munkahelyi konfliktusok és azok kezelése
: Nyitrai Erzsébet
: Nyitrai Erzsébet
Az ellenőrzés során feltárt hibák és azok számviteli kezelése
: Torda Gabriella
: Torda Gabriella
A Diageo plc vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének komplex értékelése
: Nagy Bence József
: Nagy Bence József
Társadalmi felelősségvállalás az alkoholiparban a Diageo vállalat példáján keresztül bemutatva
: Sztranyán Katalin
: Sztranyán Katalin
A tengeri szállítmányozásban rejlő kockázatok és azok kezelése a Kühne+Nagel Kft. gyakorlatában
: Szücs Beáta
Published: (2014)
: Szücs Beáta
Published: (2014)
Megosztó szolgáltató központok (Shared Service Centerek) létjogosultsága napjainkban, egyéni megoldások a Diageo Kft-nél
: Csőke Ottó
: Csőke Ottó
Bankkártyás visszaélések kezelése és azok megelőzése az Erste Bank Hungary Zrt-nél
: Volf Nikolett
: Volf Nikolett
A konszolidáció gyakorlatának vizsgálata a vállalkozásoknál és a Diageo Plc. konszolidált beszámolójának elemzése.
: Nagy Tímea
: Nagy Tímea
A vállalat társadalmi felelőssége, fogalmi fejlődése, kapcsolata a vállalati teljesítménnyel és a Diageo
: Katona Anna
: Katona Anna
A Diageo belső PR tevékenységének szerepe és hatása a dolgozók ösztönzésére, identitásuk növelésére
: Pásztor Kata Sára
Published: (2007)
: Pásztor Kata Sára
Published: (2007)
A Diageo Rt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolója alapján
: Vaspöri Zsolt
: Vaspöri Zsolt
A TANULÁS ÉS A MUNKA VILÁGA KÖZTI ÁTMENET TIPIKUS JELLEMZŐINEK ÉS NEHÉZSÉGEINEK AZONOSÍTÁSA ÉS KORSZERŰ ÉLETVITELI TENDENCIÁK KIALAKÍTÁSA
: Pusztai Ágnes
: Pusztai Ágnes
A tanulás és a munka világa közötti átmenet tipikus jellemzőinek és nehézségeinek azonosítása és korszerű életviteli tendenciák kialakítása
: Pusztai Ágnes
: Pusztai Ágnes
Similar Items
-
Jellemző reklamáció fajták és azok kezelésének vizsgálata
: Máté Réka,Eszter -
A Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Pappert Markó -
A Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft, átfogó elemzése a cég által kibocsátott éves beszámolók alapján, vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése(Csordás Károly/HKKCYW)
: Csordás Károly -
Reklamáció - menedzsment a külkereskedő cégek gyakorlatában
: Koncz Luca Lili -
A Mercedes-Benz Hungária Kft. aftersales reklamációs folyamatai
: Sajó Andrea