Budapest, mint brand - Budapest turizmus stratégiája, márkaépítése és kommunikációja az elmúlt évek szempontjai alapján
Saved in:
Main Author: | Földvári Tímea Ajna |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Budapest Márkaépítés Turisztikai Desztináció Menedzsment városarculat turizmus stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/8988 |
Similar Items
Museum Hotel Budapest kommunikációja
: Kónya Barbara
: Kónya Barbara
Egy vállalkozás gazdasági elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Oláh Nóra
: Oláh Nóra
Egy vállalkozás gazdasági elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Gerendás Viktória
: Gerendás Viktória
A Budapest Park marketing kommunikációja
: Khell Bendegúz Ádám
: Khell Bendegúz Ádám
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra
: Nánássy Flóra
Fotográfusok személyes márkaépítése
: Bottlik Dorina
: Bottlik Dorina
Boboo Budapest digitális marketing stratégiája
: Kowalski Boglárka
: Kowalski Boglárka
A hegyvidéki aktív turizmus fellendülése a Mátrában az elmúlt évek fejlesztéseinek köszönhetően
: Mészáros Cintia
: Mészáros Cintia
The Branding efforts and Brand Image of Budapest and Prague A Comparison
: Nagy Dániel Oszkár
: Nagy Dániel Oszkár
A Scitec Nutrition márkaépítése
: János Gergő
: János Gergő
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
: Drienyovszki Dóra
: Drienyovszki Dóra
The Impact of City Branding on the Image of Budapest
: Tóth Melitta
: Tóth Melitta
Az elmúlt évek főbb gazdaságpolitikai változásainak hatásai
: Brandl Zoltán
: Brandl Zoltán
Budapest Autófinanszírozási Zrt. gazdálkodásának elemzése az elmúlt 3 év alapján
: Jenes Szilvia
: Jenes Szilvia
A Sofitel Budapest Chain Bridge és a Hotel Mercure Budapest Buda összehasonlító elemzése az emberi erőforrás helyzetének szempontjai alapján
: Simon Regina
: Simon Regina
Tenerife turizmus stratégiája
: Görög Orsolya
: Görög Orsolya
Egy bio mezőgazdasággal foglalkozó vállalkozás komplex elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Monori Dóra
: Monori Dóra
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
Az elmúlt évek világpolitikai eseményeinek hatása a turizmusra
: Kovács Szilvia Gréta
: Kovács Szilvia Gréta
Az országkép változása Magyarországon az elmúlt évek alatt
: Szemerédi Tünde
: Szemerédi Tünde
Az elmúlt évek kríziseinek pszichológiai hatása a vendéglátásra
: Pozsgai Krisztina
: Pozsgai Krisztina
EGY UTAZÁS KÖZVETÍTŐ IRODA MÁRKAÉPÍTÉSE
: Bakos Beatrix
: Bakos Beatrix
Hazai magánszálláshelyek márkaépítése és marketingstartégiája
: Tóth Tibor
: Tóth Tibor
Budapest and Lake Balaton as the main brands of Hungary
: Kóródi Adrienn
: Kóródi Adrienn
A Budapest Airport fenntarhatósági törekvései és azok kommunikációja
: Ásin Eszter
: Ásin Eszter
Brand kommunikáció és márkaépítés a zenei fesztiválokon. A Bacardi, mint piacvezető alkohol márka stratégiája alapján
: Pelikán Panna Polixéna
: Pelikán Panna Polixéna
A vállalkozás vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Tamaskovics Norbert
: Tamaskovics Norbert
A vállalkozás vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Bokri Flóra
: Bokri Flóra
Szigetszentmiklós Város Önkormányzat költségvetési beszámolója az elmúlt évek tükrében
: Varga Nikolett
: Varga Nikolett
A Persecutor Kft. arculatváltása és márkaépítése
: Ugrai Zsófia Eszter
: Ugrai Zsófia Eszter
Ruszkai ékszerek online forgalmazása, illetve márkaépítése
: Horváth Nelli
Published: (2014)
: Horváth Nelli
Published: (2014)
A NOVOTEL BUDAPEST DANUBE **** SZÁLLODA TURIZMUS SZEMPONTÚ ÉRTÉKELÉSE
: Ábel Eszter Tímea
: Ábel Eszter Tímea
Sajátos kulturális attrakciók jelentősége és kommunikációja Budapest turisztikai kínálatában
: Somogyi Luca
: Somogyi Luca
CSE-KOV Bt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata az elmúlt évek beszámolói alapján
: Tényi Szilvia
: Tényi Szilvia
A Fito-Ten Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének értékelése az elmúlt évek beszámolói alapján
: LUSINSZKI FERENCNÉ
: LUSINSZKI FERENCNÉ
A Chinoin Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Hegedüs Ferenc
: Hegedüs Ferenc
A Fito-Ten Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmmezőségi helyzetének értékelése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Lusinszki Ferencné
: Lusinszki Ferencné
Az ABC Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Tóth Ákos Ferenc
: Tóth Ákos Ferenc
Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Önkormányzatának fejlesztései az elmúlt évek tükrében
: Győrffy Kitti
: Győrffy Kitti
A magyar lakásingatlan-piacot meghatározó tényezők az elmúlt évek távlatában
: Bokor Kata Veronika
: Bokor Kata Veronika
Similar Items
-
Museum Hotel Budapest kommunikációja
: Kónya Barbara -
Egy vállalkozás gazdasági elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Oláh Nóra -
Egy vállalkozás gazdasági elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Gerendás Viktória -
A Budapest Park marketing kommunikációja
: Khell Bendegúz Ádám -
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra