A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
Elmentve itt :
Szerző: | Baráz Patrícia |
---|---|
További közreműködők: | Krasztev Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Street Food Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök Gasztronómia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9076 |
Hasonló tételek
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A STREET FOOD, MINT DOMINÁNS GASZTRONÓMIAI IRÁNYZAT BEMUTATÁSA MAGYARORSZÁG ÉS AZ USA VONATKOZÁSÁBAN
: Somogyvári Benjámin
: Somogyvári Benjámin
A Street Food, mint új gasztronómiai irányzat és a minőségi étkezés kapcsolata.
: Jánosi Krisztián
: Jánosi Krisztián
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
A street food, mint jelenség
: Érsek Soma
: Érsek Soma
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence
: Sali Bence
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs
: Vitányi Szabolcs
Speciality kávé, mint új kávéfogyasztási irányzat bemutatása
: Csigó Krisztián
: Csigó Krisztián
A street food, mint minőségi jelenség a gasztronómiában
: Szlávecz Viktória
: Szlávecz Viktória
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka
: Szomolányi Brigitta Bianka
A street food fellendülésének bemutatása budapesti vállalkozások alapján
: Thimár Zsófia Zita
: Thimár Zsófia Zita
A Street food jelenség Budapest utcáin
: Réti Fanni
: Réti Fanni
A street food-jelenség Budapest utcáin
: Cser Anna
: Cser Anna
A Street Food csomagolóanyagok árképzésének elemzése
: Lőrincz Tamás
: Lőrincz Tamás
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Németh Kinga
: Németh Kinga
Egy mai street food vállalkozás marketing stratégiája
: Porkoláb Péter Norton
: Porkoláb Péter Norton
OPPORTUNITIES OF GROWTH FOR STREET FOOD FESTIVALS IN BUDAPEST, HUNGARY
: Forgács Balázs
: Forgács Balázs
Street food és a fine dining összehasonlító elemzése
: Pacsai Martin Benjamin
: Pacsai Martin Benjamin
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Két hazai gyógyfürdő marketingkommunikációs eszközeinek elemző bemutatása
: Kapitány Adrienn
: Kapitány Adrienn
A hip-hop, mint szubkultúra, zenei irányzat és annak társadalmi artikulációi
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
A Pizza Forte marketingstratégiája és marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
: Juhász Balázs
: Juhász Balázs
A street food jelenlegi helyzete és népszerűsége a magyar vendéglátásban
: Bitó Boglárka
: Bitó Boglárka
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
A Social Media megjelenése a Budapesti Street Food keretein belül
: Ördög Sára
: Ördög Sára
Mennyiben jelent vonzerőt a magyarországi beutazó turizmusban a street food?
: Fóner Kristóf
: Fóner Kristóf
Az Ucca bár kínálatának elemzése, vagyis a Street Food világa
: Plander Ágnes
: Plander Ágnes
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice
: Hunkó Fruzsina
: Hunkó Fruzsina
Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata
: Gregor Blanka
: Gregor Blanka
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
Supply Chain Management - új irányzat a modern logisztikában
: Bánky Réka
: Bánky Réka
Az értékelemzés fejlődése, elterjedése, az európai irányzat elemzése
: Orosz Ildikó
: Orosz Ildikó
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
A Food-Pack Csomagológép-gyártó és Felújító Kft. átfogó ismertetése
: Horváth Fruzsina
: Horváth Fruzsina
A Food-Pack Csomagológép-gyártó és Felújító Kft. adózásának átfogó ismertetése
: Horváth Fruzsina
: Horváth Fruzsina
Hasonló tételek
-
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti -
A STREET FOOD, MINT DOMINÁNS GASZTRONÓMIAI IRÁNYZAT BEMUTATÁSA MAGYARORSZÁG ÉS AZ USA VONATKOZÁSÁBAN
: Somogyvári Benjámin -
A Street Food, mint új gasztronómiai irányzat és a minőségi étkezés kapcsolata.
: Jánosi Krisztián -
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix -
A street food, mint jelenség
: Érsek Soma