A MAGYARORSZÁGI VENDÉGLÁTÓIPAR ELEMZÉSE, A HÁZON KÍVÜLI ÉTKEZÉSI SZOKÁSOK PRIMER VIZSGÁLATA ÉS EGY VIETNÁMI STREET FOOD BÁR MEGNYITÁSÁHOZ SZÜKSÉGES MARKETINGSTRATÉGIA KIDOLGOZÁSA

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Stefán Réka
További közreműködők: Totth Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingstratégia
étkezési szokások
Ázsia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/908

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg908
005 20150305121748.0
008 150305suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Stefán Réka 
245 1 2 |a A MAGYARORSZÁGI VENDÉGLÁTÓIPAR ELEMZÉSE, A HÁZON KÍVÜLI ÉTKEZÉSI SZOKÁSOK PRIMER VIZSGÁLATA ÉS EGY VIETNÁMI STREET FOOD BÁR MEGNYITÁSÁHOZ SZÜKSÉGES MARKETINGSTRATÉGIA KIDOLGOZÁSA  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Stefán Réka 
695 |a marketingstratégia 
695 |a étkezési szokások 
695 |a Ázsia 
700 0 1 |a Totth Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/908/1/Szakdolgozat_Stef%C3%A1n_R%C3%A9ka_2014.pdf  |z Dokumentum-elérés