APA (7th ed.) Citation

Szigethy Zoltán & Bozó Mária. „CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Szigethy Zoltán and Bozó Mária. „CRM (ügyfélkapcsolati Rendszer) Bevezetése Egy Vállalati Bankban, Hatása, Előnyei, Hátrányai a Banki Folyamatokban, Az ügyfélkiszolgálásban és Eredményességben.”.

MLA (8th ed.) Citation

Szigethy Zoltán and Bozó Mária. „CRM (ügyfélkapcsolati Rendszer) Bevezetése Egy Vállalati Bankban, Hatása, Előnyei, Hátrányai a Banki Folyamatokban, Az ügyfélkiszolgálásban és Eredményességben.”.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.