Szigethy Zoltán & Bozó Mária. „CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”.
Chicago Style (17th ed.) CitationSzigethy Zoltán and Bozó Mária. „CRM (ügyfélkapcsolati Rendszer) Bevezetése Egy Vállalati Bankban, Hatása, Előnyei, Hátrányai a Banki Folyamatokban, Az ügyfélkiszolgálásban és Eredményességben.”.
MLA idézésSzigethy Zoltán and Bozó Mária. „CRM (ügyfélkapcsolati Rendszer) Bevezetése Egy Vállalati Bankban, Hatása, Előnyei, Hátrányai a Banki Folyamatokban, Az ügyfélkiszolgálásban és Eredményességben.”.
Figyelem: ezek az hivatkozások nem 100%-ban pontosak..