„CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szigethy Zoltán
További közreműködők: Bozó Mária
Dokumentumtípus: Záródolgozat
Kulcsszavak:CRM
CRM bevezetés
CRM bevezetésének hatásai
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/9091

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg9091
005 20161215141732.0
008 161215suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Szigethy Zoltán 
245 1 0 |a „CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szigethy Zoltán 
246 1 0 |a „CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Final_paper 
695 |a CRM 
695 |a CRM bevezetés 
695 |a CRM bevezetésének hatásai 
700 0 1 |a Bozó Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/9091/1/szakdolgozat_Szigethy_Zolt%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/9091/2/20161214_00003.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/9091/3/20161214_00002.pdf  |z Dokumentum-elérés