„CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”
Saved in:
Main Author: | Szigethy Zoltán |
---|---|
Other Authors: | Bozó Mária |
Format: | Final Paper |
Kulcsszavak: | CRM CRM bevezetés CRM bevezetésének hatásai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9091 |
Similar Items
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
A családi vállalkozások tulajdonságai, előnyei, hátrányai
: Kis Adrienn
: Kis Adrienn
Magyarországi drogériák hűségprogramjainak előnyei és hátrányai
: Jó Nikolett
: Jó Nikolett
Az agilis szoftverfejlesztés előnyei és hátrányai
: Roper Hannah Mária
: Roper Hannah Mária
A frontvonal értéke a banki ügyfélkiszolgálásban, fókuszban a CIB Bank gyakorlata
: Molnár Zita
: Molnár Zita
Az euró bevezetésének előnyei és hátrányai Magyarországon
: Gujgiczer Márk Raul
: Gujgiczer Márk Raul
Szolgáltatások a felhőben - felhő alapú nyomtatás előnyei és hátrányai a vállalati környezetben
: Dallos Gergely
: Dallos Gergely
A Cash Pool előnyei és hátrányai multinacionális környezetben
: Szalkay Béla Márk
: Szalkay Béla Márk
Azonnali fizetési rendszer bevezetése egy magyarországi bankban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Munkaerő kölcsönző cégek alkalmazásának előnyei és hátrányai vállalatok szemszögéből
: Kerekes Karina
: Kerekes Karina
Generációk együttes jelenléte a munkaerőpiacon, együttes munkavégzésük előnyei, hátrányai
: Gál Vivien Petra
: Gál Vivien Petra
Kötelező jelentés készítő rendszer bevezetése a Porsche Bankban
: Fekete Vivien
: Fekete Vivien
Agilis módszertan bevezetése egy hazai bankban
: Boros Ildikó
: Boros Ildikó
Az egészségügyi rendszer működésének sajátosságai, gazdálkodása, előnyei és hátrányai, azok nemzetközi összevetése
: Tamás Tünde
: Tamás Tünde
Tudásmenedzsment - egy speciális tudásmegosztási program előnyei és hátrányai tanácsadói szemmel
: Oláh Bettina Kitti
: Oláh Bettina Kitti
A Google Ads használatának előnyei és hátrányai a vállalkozások esetében
: Ormai Fanni
: Ormai Fanni
A magyarországi bónuszos/kuponos oldalak üzleti modelljének előnyei és hátrányai
: Hartai Anita
Published: (2013)
: Hartai Anita
Published: (2013)
Az home-office előnyei és hátrányai munkavállalói szempontból Hogyan dolgoztunk a Covid-19 járvány ideje alatt?
: Takács Brigitta
: Takács Brigitta
A magyar oktatási rendszer működési sajátosságai, előnyei, hátrányai és nemzetközi szinten történő összevetése
: Bakos Boglárka
: Bakos Boglárka
A logisztika és a marketing szerepe a szállodai ügyfélkiszolgálásban
: Orbán Szabolcs
: Orbán Szabolcs
A kelet-magyarországi régió festék családi vállalkozásainak előnyei, hátrányai és generációváltása
: Soltész Ábel András
: Soltész Ábel András
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
Az outsourcing szerepe a gazdaságban, előnyei-hátrányai, különös tekintettel a humán erőforrásra
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Összehoznak, vagy megosztanak a közösségi oldalak? Az online kapcsolatépítés előnyei és hátrányai
: Kondás Renáta
: Kondás Renáta
CRM rendszer bevezetése a gyakorlatban
: Móricz Bence
: Móricz Bence
Digitális élet Az internet előnyei és hátrányai a kommunikációban és a társas kapcsolatokban
: Váradi Réka
: Váradi Réka
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória
: Bottyán Viktória
Az üzleti folyamatok kiszervezésének lehetőségei, valamint a business process outsourcing előnyei és hátrányai
: Ujvári Nikolett
: Ujvári Nikolett
A demand planning funkciója a vállalati folyamatokban
: Sánta Kinga
: Sánta Kinga
A hazai nagy ellátórendszerek működésének sajátosságai, előnyei és hátrányai, azok nemzetközi összevetése (nyugdíjrendszer, egészségügyi rendszer, oktatási rendszer)
: Krupp István
: Krupp István
A hazai nagy ellátórendszerek működésének sajátosságai, előnyei és hátrányai, azok nemzetközi összevetése (nyugdíjrendszer, egészségügyi rendszer, oktatási rendszer)
: Bartus Annamária
: Bartus Annamária
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
A hibrid munkavégzés előnyei és hátrányai, és a digitalizáció szerepe a magyarországi távközlési piacon.
: Tácsik Tamás
: Tácsik Tamás
Családi vállalkozások előnyei, hátrányai, generációváltás kérdése, a saját családi vállalkozás (MÉHES Kft.) átfogó elemzése
: Sólyom Bendegúz
: Sólyom Bendegúz
A közterhekből finanszírozott nagy ellátórendszerek működésének sajátosságai, előnyei és hátrányai, azok nemzetközi összevetése (nyugdíjrendszer, egészségügyi rendszer, oktatási rendszer)
: Rákász Dániel
: Rákász Dániel
CRM rendszerek kiépítése, bevezetése
: Lucza Rita
: Lucza Rita
Similar Items
-
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence -
A családi vállalkozások tulajdonságai, előnyei, hátrányai
: Kis Adrienn -
Magyarországi drogériák hűségprogramjainak előnyei és hátrányai
: Jó Nikolett -
Az agilis szoftverfejlesztés előnyei és hátrányai
: Roper Hannah Mária -
A frontvonal értéke a banki ügyfélkiszolgálásban, fókuszban a CIB Bank gyakorlata
: Molnár Zita