En quoi l’internet a-t-il fait changer le comportement des consommateurs en Hongrie?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Réka Judit
További közreműködők: Törökné Szilágyi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/910

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg910
005 20150305121747.0
008 150305suuuu hu om 000 fre d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a fre 
100 1 |a Horváth Réka Judit 
245 1 0 |a En quoi l’internet a-t-il fait changer le comportement des consommateurs en Hongrie?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Horváth Réka Judit 
246 1 0 |a Hogyan hatott az internet a fogyasztói magatartásra Magyarországon?  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, marketing 
700 0 2 |a Törökné Szilágyi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/910/1/Szakdolgozat_2014_R%C3%A9ka%20Judit%20HORV%C3%81TH.pdf  |z Dokumentum-elérés