Az online marketingkommunikációs eszközök használatának lehetőségei egy Magyarországon KKV formájában működő nemzetközi vállalkozás esetében
Saved in:
Main Author: | Babó Péter Levente |
---|---|
Other Authors: | Zsigmond Száva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Online Marketing Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9151 |
Similar Items
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Published: (2014)
: Horváth Anna
Published: (2014)
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
: Hajdók Erika
: Hajdók Erika
Bercel Községi Önkormányzat feladatainak társulás formájában való ellátása
: Fristáczki Tímea
: Fristáczki Tímea
Online marketingstratégia kialakítása egy nyelvoktatás területén működő vállalkozás esetében
: Isa Krisztina
: Isa Krisztina
Az infokommunikációs eszközök használatának lehetőségei a szakmunkás képzésben
: Kleisz Mihály
: Kleisz Mihály
A NOÉ ÁLLATOTTHON ALAPÍTVÁNY KOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK FELDOLGOZÁSA ESETTANULMÁNY FORMÁJÁBAN
: Béki Viktória
: Béki Viktória
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
Az online kommunikációs eszközök használatának leírása és elemzése Digitális stratégiaváltás a gyakorlatban
: Buza Balázs
: Buza Balázs
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Újszerű marketingkommunikációs lehetőségek a hazai natúrkozmetikai piacon működő KKV-k körében
: Kovács Gábor Dániel
: Kovács Gábor Dániel
Dashboardok használatának lehetőségei a controllingban
: Csapó Anna Katalin
: Csapó Anna Katalin
A kulcsszókutatás lehetőségei egy induló online vállalkozás esetében
: Csizmadia Arián
: Csizmadia Arián
Az online marketing eszközök és alkalmazási javaslatuk egy kereskedelmi vállalkozás esetében
: Berta Zsófia
: Berta Zsófia
A felhő használatának lehetőségei a projektmenedzsmentben
: Koncz Zsanett
: Koncz Zsanett
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazásának lehetőségei a fegyverkereskedelemben
: Szücs Emese Barbara
: Szücs Emese Barbara
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Innováció és technológia – menedzsment eszközök (módszerek) stratégiák a Magyarországon működő építőipari vállalkozások esetében
: Buzsáki Katalin
: Buzsáki Katalin
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
A Google Ads használatának előnyei és hátrányai a vállalkozások esetében
: Ormai Fanni
: Ormai Fanni
Marketingkommunikációs eszközök és azok hatása a magyarországi streaming szolgáltatók esetében
: Sebők Imre
: Sebők Imre
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Kulcsár Bianka
: Kulcsár Bianka
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
Online eladásösztönző eszközök használatának megtérülése és a bennük rejlő vállalatfejlesztési lehetőségek a Danubius Hotels Group-nál
: Ékes Barbara
: Ékes Barbara
Nemzetközi (új) piacra lépés lehetőségei és korlátai egy földgáz-kereskedelmi vállalkozás esetében
: Vascsák Csenge
: Vascsák Csenge
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
e-CRM rendszerek használatának lehetőségei az FMCG-szektorban a DanOn Program tapasztalatai alapján
: Fűzfa Péter
: Fűzfa Péter
Online eszközök alkalmazási lehetőségei az eladáshelyi reklámban
: Tobákos Ferenc
: Tobákos Ferenc
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
A digitalizáció hatása egy szolgáltatói szektorban működő KKV-ra
: Benedek Dóra
: Benedek Dóra
Exportpiaci lehetőség egy megújuló energia ágazatban működő kkv számára
: Kardos Norbert
: Kardos Norbert
CRM Rendszer használata és fejlesztési lehetőségei egy magyar energiaipari KKV esetében
: Hajdú Bence
: Hajdú Bence
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana
: Becze Diana
Innovatív online marketing eszközök szerepe a BioHair Franchise Hálózat esetében
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
Működő vállalkozás számviteli információs rendszerének kialakítása
: Szabados Erzsébet
: Szabados Erzsébet
Online marketingkommunikációs eszközök és azok gyakorlati alkalmazása a Merkapt Zrt.-nél
: Magyari Csaba László
: Magyari Csaba László
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Similar Items
-
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Published: (2014) -
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
: Hajdók Erika -
Bercel Községi Önkormányzat feladatainak társulás formájában való ellátása
: Fristáczki Tímea -
Online marketingstratégia kialakítása egy nyelvoktatás területén működő vállalkozás esetében
: Isa Krisztina -
Az infokommunikációs eszközök használatának lehetőségei a szakmunkás képzésben
: Kleisz Mihály