Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
Saved in:
Main Author: | Bányai Attila |
---|---|
Other Authors: | Fülöp Sándor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM Ügyfélkapcsolat menedzsment Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9176 |
Similar Items
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Sportfinanszírozás hatékonysági, gazdálkodási, szervezési kérdései, megvalósítás gondjai,jövőbeni feltételek
: Kérges János
: Kérges János
Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Pirót Zsófia
: Pirót Zsófia
Készletezés–menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása.
: Szabó Márk
: Szabó Márk
Készletezés –menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Goretity Péter
: Goretity Péter
Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Készletezés - menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Huszár Bence
: Huszár Bence
Készletezés - menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Prokop Norbert
: Prokop Norbert
Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Máté Helga
: Máté Helga
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
A készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Vass Dóra
: Vass Dóra
Készletezés – menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Monori Martin
: Monori Martin
Beszállítói hálózat szervezési, hatékonysági kérdései, az ellátási lánc szerepe, teljesítménye, megítélése, módszerei
: Molnár Zsófia
: Molnár Zsófia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Készletezés – menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása a Magyarvíz Kft.-nél
: Kovács Márk
: Kovács Márk
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
A távmunka és a home office lehetőségei és korlátjai, hatékonysági kérdései
: Barbalics Mónika
: Barbalics Mónika
Az otthoni munkavégzés munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Révész Tímea
: Révész Tímea
KÉSZLETEZÉS - MENEDZSMENT GAZDÁLKODÁSI ÉS HATÉKONYSÁGI KÉRDÉSEI ÉS GYAKORLATI MEGVALÓSÍTÁSA A HOESCH ÉPÍTŐELEMEK KFT.-NÉL
: Papp Zoltán
: Papp Zoltán
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Készletezésmenedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Oláh Szabolcs
: Oláh Szabolcs
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Tóth Nikol Tamara
: Tóth Nikol Tamara
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home-office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Kertész Luca
: Kertész Luca
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Kincses Rebeka
: Kincses Rebeka
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Teljesítményértékelési rendszerek -avagy- Robert Bosch Elektronikai Kft. teljesítményértékelési rendszerének bemutatása
: Fehér Éva Judit
: Fehér Éva Judit
Nagyrendezvények szervezési és cateringellátásának speciális kérdései
: Imre Virág Timea
: Imre Virág Timea
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Similar Items
-
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra -
Sportfinanszírozás hatékonysági, gazdálkodási, szervezési kérdései, megvalósítás gondjai,jövőbeni feltételek
: Kérges János