Multinacionális szolgáltató központ riportoló és elemző folyamatainak központosítása
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Ádám Attila |
---|---|
További közreműködők: | Dobák Dóra Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | riportolás SSC Központosítás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9178 |
Hasonló tételek
A multinacionális vállalatok központosítása szolgáltató központokba költséghatékonyság szempontjából
: Vasicsek Irén
: Vasicsek Irén
A magyar sportszövetségek adatbázisainak feltérképezése és központosítása
: Kocsis András
: Kocsis András
Egy Tankerületi Központ beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Toldi Olivér
: Toldi Olivér
A rendelésfelvétel központosítása a Hungaropharma Zrt-nél
: Bélteki Krisztina
: Bélteki Krisztina
Egy szolgáltató központ indulása a munkavállalói motiváció és fluktuáció összefüggései
: Balogh Delila
: Balogh Delila
Pénzügyi kontrolling egy szolgáltató központ életében
: Kassai Zsuzsanna
: Kassai Zsuzsanna
Multinacionális cégcsoporton belül szolgáltató, magyarországi Shared Serivce Center belső működési folyamatainak optimalizálása
: Buday Levente Bálint
: Buday Levente Bálint
Transzport során sérült és elveszett áru menedzsmentjének központosítása a Robert Bosch-nál
: Török Ádám
: Török Ádám
A TUDÁSTŐKE MEGJELENÉSE EGY SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Szakály Tímea Renáta
: Szakály Tímea Renáta
A MOL Nyrt. beszerzési folyamatainak elemző bemutatása
: Tóth Tünde Viktória
: Tóth Tünde Viktória
A magyarországi Decathlon áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása
: Szelmann Eszter Éva
: Szelmann Eszter Éva
VELUX német piacának logisztikai folyamatainak elemző bemutatása
: Veszeli Klaudia
: Veszeli Klaudia
Az indirekt beszerzés központosítása a Robert Bosch Kft-nél
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
Azonos cégcsoporthoz tartozó szállodák részlegeinek központosítása (Mellow Mood Hotels)
: Nógrádi Anna
: Nógrádi Anna
Digitalizáció és automatizálás egy üzleti szolgáltató központ esetében
: Szappanos Tamás Soma
: Szappanos Tamás Soma
Logisztikai reklamációkezelés és központosítása a Robert Bosch európai logisztikai központjában
: Szekula Donatella
: Szekula Donatella
Cafeteria-rendszer és a Vodafone Szolgáltató Központ Budapest Zrt. Cafeteria Szabályzatának elemzés
: Malik Attila
: Malik Attila
A nők helyzete a Vodafone Szolgáltató Központ budapesti irodájában
: Patócs Viktória Anna
: Patócs Viktória Anna
Külföldi munkavállalók szerepe egy üzleti szolgáltató központ példáján keresztül
: Kelemen Flóra
: Kelemen Flóra
A CIB Bank Zrt. központi beszerzési folyamatainak elemző bemutatása.
: Tóth Márton
: Tóth Márton
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Szőlőfürt étteremben
: Kun Zoltán
: Kun Zoltán
Személyzetfejlesztés elmélete és gyakorlata a MÁV Szolgáltató Központ Zrt.-nél
: Pajor Henrietta Dóra
: Pajor Henrietta Dóra
Az Emerson multinacionális vállalat beszerzésének elemző bemutatása
: Szabó Gergely
: Szabó Gergely
A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása a Rozmaring Kertvendéglőben
: Maczák Zsuzsanna Réka
: Maczák Zsuzsanna Réka
BKV Vasúti Járműjavító Szolgáltató Kft. beszerzési folyamatainak vizsgálata
: Lakatos Georgina
: Lakatos Georgina
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. szerepe a turisztikai marketing továbbképzésben
: Szegedi Imre
: Szegedi Imre
A külső és belső ellenőrzés bemutatása egy szolgáltató központ példáján keresztül
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Egy tanácsadást szolgáltató vállalkozás cégfilozófiai elemeinek elemző bemutatása
: Faragó Barbara Linda
: Faragó Barbara Linda
A teljesítményértékelés folyamata, szerepe egy hazai szolgáltató központ példáján keresztül szemléltetve
: Sebestyén Vivien Éva
: Sebestyén Vivien Éva
A kontrolling és a digitalizáció kapcsolata. A KUKA AG partnerfelvételi folyamatának modernizálása és központosítása
: Ivánkovics Nikolasz Dávid
: Ivánkovics Nikolasz Dávid
A Robert Bosch multinacionális vállalat európai szállítmányozói központ struktúrája, centralizálásának hatásmechanizmusa
: Deák Eszter
: Deák Eszter
Controlling egy multinacionális szolgáltató cég gyakorlatában
: Vass Klára
: Vass Klára
Multinacionális vállalatok HRM folyamatainak átültetése külföldi leányvállalataikba a Colas cégcsoport példája
: Dovák Dorka
: Dovák Dorka
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Burger King példáján keresztül
: Kisiván Milán
: Kisiván Milán
A dm Kft. gazdálkodási tevékenységének, kiemelten az áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása
: Falus Dóra
: Falus Dóra
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Könyvtár Büfé példáján keresztül
: Páldi Petra
: Páldi Petra
A kiégés jelensége és jelenlétének vizsgálata egy magyarországi szolgáltató központ munkavállalóinak körében
: Jávori Zoltán
: Jávori Zoltán
Egy magyarországi multinacionális vállalat kontrollkörnyezetének, belső ellenőrzési folyamatainak bemutatása
: Zámbó Andrea
: Zámbó Andrea
Az Euro-Log Logisztikai Szolgáltató Kft. tevékenységének elemző bemutatása
: Bertalan Csilla
: Bertalan Csilla
A magyar és norvég áfabevallás összehasonlitása és gyakorlati alkalmazása egy szolgáltató központ esetében
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
Hasonló tételek
-
A multinacionális vállalatok központosítása szolgáltató központokba költséghatékonyság szempontjából
: Vasicsek Irén -
A magyar sportszövetségek adatbázisainak feltérképezése és központosítása
: Kocsis András -
Egy Tankerületi Központ beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Toldi Olivér -
A rendelésfelvétel központosítása a Hungaropharma Zrt-nél
: Bélteki Krisztina -
Egy szolgáltató központ indulása a munkavállalói motiváció és fluktuáció összefüggései
: Balogh Delila