A magyarországi vendéglátóipar elemzése, a házon kívüli étkezési szokások primer vizsgálata és egy vietnámi street food bár megnyitásához szükséges marketingstratégia kidolgozása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Stefán Réka
További közreműködők: Totth Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketingstratégia
Street food
Vietnám
Vendéglátóipar
Magyarország
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/922

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg922
005 20151118134502.0
008 150305suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Stefán Réka 
245 1 2 |a A magyarországi vendéglátóipar elemzése, a házon kívüli étkezési szokások primer vizsgálata és egy vietnámi street food bár megnyitásához szükséges marketingstratégia kidolgozása  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Stefán Réka 
695 |a Marketingstratégia 
695 |a Street food 
695 |a Vietnám 
695 |a Vendéglátóipar 
695 |a Magyarország 
700 0 1 |a Totth Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/922/1/Szakdolgozat_Stef%C3%A1n%20R%C3%A9ka_2014.docx  |z Dokumentum-elérés