A sikeres vezető kulcskompetenciáinak vizsgálata magyar, francia, illetve olasz vállalati kultúrákban
Elmentve itt :
Szerző: | Kaskötő Zsanett Tímea |
---|---|
További közreműködők: | Válóczi Marianna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kompetencia Vezetők Siker Menedzsment Vállalati kultúra |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/941 |
Hasonló tételek
Viselkedéstechnikai elemek változatai különféle kultúrákban és országcsoportoknál, különös tekintettel az olasz, német és a magyar kultúrára
: Miljánovits Enikő Miljánovits Enikő
: Miljánovits Enikő Miljánovits Enikő
A magyar és a francia adórendszer összehasonlítása
: Matla Zsanett
: Matla Zsanett
Gasztronómiai szokások vizsgálata különböző vallási kultúrákban
: Kovács Dzsenifer
: Kovács Dzsenifer
Gasztronómiai szokások vizsgálata különböző vallási kultúrákban
: Albert Julianna
: Albert Julianna
Kávéfogyasztási szokások különböző kultúrákban
: Izsó Zsuzsanna
: Izsó Zsuzsanna
A sikeres vezető titka, egy coach szemszögéből nézve
: Sándor Balázs
: Sándor Balázs
Menedzsment stílusok a különböző kultúrákban
: Bódi Bence
: Bódi Bence
Francia hatás a magyar cukrászatra
: Szilágyi Berta
: Szilágyi Berta
Viselkedéstechnikai elemek különböző kultúrákban Argentína, Brazília és Németország
: Usztics Zsuzsanna Ivett
: Usztics Zsuzsanna Ivett
Olasz gyártó cég magyarországi piacralépése hatékony marketingstratégiák és sikeres bevezetési megoldások
: Viktor Márk
: Viktor Márk
Az olasz, spanyol és görög konyha jellemzése, illetve ezek hatása a magyar gasztronómiára
: Kiss Bence
: Kiss Bence
Sikeres vállalati vezetés
: Gyuricza Gergő
: Gyuricza Gergő
A nemzeti kultúrákban univerzálisan fellelhető dimenziók hatása a vállalati kultúrára a Caverion GmbH-International Division vállalati kultúrájának elemzése
: Bánhidi Barbara
Megjelent: (2009)
: Bánhidi Barbara
Megjelent: (2009)
Olasz-magyar kereskedelmi kapcsolatok fejlődése
: Kövesdi Réka Adél
: Kövesdi Réka Adél
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
A Vodafone online értékesítésének bemutatása, a vásárláshoz vezető sikeres digitális megoldások
: Gyebnár Zita
: Gyebnár Zita
Olasz vendéglátóipari vállalkozások a magyar piacon - A budapesti olasz vállalkozások sajátos kihívásai
: Szelezsán Krisztián
: Szelezsán Krisztián
Francia startup ökoszisztéma
: Léber Erika Mária
: Léber Erika Mária
Korzika, mint francia tartomány fejlesztési lehetőségei
: Sulyok Tímea
Megjelent: (2014)
: Sulyok Tímea
Megjelent: (2014)
Magyar-francia kereskedelmi és gazdasági kapcsolatok, a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara tevékenysége, valamint a gazdasági évadok
: Libertényi Zita
: Libertényi Zita
Fornetti - A felvásárlásához vezető út, illetve a külföldi terjeszkedés sikeressége
: Bartucz Dominik
: Bartucz Dominik
Logisztikai témájú szakszövegek vizsgafordítása franciáról magyarra és magyarról francia nyelvre, illetve fordítói elemzése
: Berkes Edit Bernadett
: Berkes Edit Bernadett
A Budapesti Olasz Kereskedelmi Kamara szerepe a rendszerváltás utáni olasz-magyar kapcsolatok alakulásában.
: Bocsi Dóra
: Bocsi Dóra
A francia nemzeti öntudat
: Papp Katinka
: Papp Katinka
A francia és a magyar kastélyturizmus turisztikai összehasonlítása
: Gróf Mercédesz
: Gróf Mercédesz
Az érzelmi intelligencia fontossága a vezető szerepben csapaton belül a sikeres projekt megvalósításra
: Csóré Szabolcs
: Csóré Szabolcs
Francia óvodapedagógusok naplójegyzeteinek elemzése
: Jármai Erzsébet Mária
Megjelent: (2015)
: Jármai Erzsébet Mária
Megjelent: (2015)
Török csatlakozás - francia szempontok
: Kovács Noémi
: Kovács Noémi
Érzelmi Intelligencia jelentősége a vezető, illetve az egyén teljesítményében az érzelmi intelligencia vizsgálata a munkahelyi elszigetelődés jelenségének tükrében
: Molnár Zsóka Andrea
: Molnár Zsóka Andrea
A kutya, mint lehetséges motivációs faktor egyes szervezeti kultúrákban
: Volosinovszki Dorottya
: Volosinovszki Dorottya
Olasz - Magyar borfogyasztási szokások és pincészetek működése
: Suhayda Ákos
: Suhayda Ákos
A szakképzés nemzetközi összehasonlítása - Olasz és francia jó gyakorlatok beépítési lehetőségei a szakképzés 4.0 rendszerébe a turizmus – vendéglátás ágazaton belül
: Kecskés Renáta
: Kecskés Renáta
A viselkedéstechnikai elemek változatai különféle kultúrákban és országcsoportoknál Spanyolország, Oroszország, Kína
: Vincze Nikolett Éva
: Vincze Nikolett Éva
Protokoll különböző kultúrákban, különös tekintettel Magyarországra, Spanyolországra és Kínára
: Ráday Vera
: Ráday Vera
A viselkedéstechnikai elemek és a történelem kapcsolatának vizsgálata a különböző kultúrákban Japán, Németország, Nagy-Britannia
: Farkas Evelin
Megjelent: (2013)
: Farkas Evelin
Megjelent: (2013)
A magyarországi francia beutazó turizmus vizsgálata, marketingstratégiák kialakítása
: Fülöp Noémi Eszter
: Fülöp Noémi Eszter
A magyar és a francia számviteli rendszer összehasonlítása, sajátosságaik
: Rivnyák Viktória
: Rivnyák Viktória
A francia beutazó turizmus Magyarországra
: Tar Bernadett
: Tar Bernadett
A francia gasztronómia részletes bemutatása
: Hamarák István
: Hamarák István
„Veni vidi vici"! - avagy a siker záloga Olszországban. Hasznos információk az olasz kommunikációs és kulturális sajátosságokról
: Norsics Nikolett
: Norsics Nikolett
Hasonló tételek
-
Viselkedéstechnikai elemek változatai különféle kultúrákban és országcsoportoknál, különös tekintettel az olasz, német és a magyar kultúrára
: Miljánovits Enikő Miljánovits Enikő -
A magyar és a francia adórendszer összehasonlítása
: Matla Zsanett -
Gasztronómiai szokások vizsgálata különböző vallási kultúrákban
: Kovács Dzsenifer -
Gasztronómiai szokások vizsgálata különböző vallási kultúrákban
: Albert Julianna -
Kávéfogyasztási szokások különböző kultúrákban
: Izsó Zsuzsanna