A service desk működése a Roche SSC-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Mándics Barna |
---|---|
További közreműködők: | Szigili Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | service desk Szolgáltató központ SSC |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9414 |
Hasonló tételek
IT Service Desk egy gazdasági szervezetnél
: Nagy-Talabér Vera
: Nagy-Talabér Vera
IT üzemeltetés és Service Desk bemutatása az ITIL keretein belül.
: Győrfi Máté Viktor
: Győrfi Máté Viktor
SSC szervezeti felépítés és működése
: Zemen Patrícia Laura
: Zemen Patrícia Laura
ITIL alapú IT szolgáltatásmenedzsment a gyakorlatban (A COVID-19 okozta kihívások a Service Desk életében)
: Dobos Krisztián
: Dobos Krisztián
Shared Desk rendszer kialakítása egy magyar banknál
: Nagy Angelika
: Nagy Angelika
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra
: Herbert Alexandra
A La Roche-Posay termékek marketingkommunikációja
: Budai Lívia
: Budai Lívia
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina
: Kovács Klaudia Krisztina
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
Front Desk tevékenységek általános bemutatása – a felmerülő vendégpanaszok elemzése
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
: Szeder Attila Zsolt
: Szeder Attila Zsolt
Munkáltatói márkaépítés az SSC szektorban, a Fressnapf International Business Services vonatkozásában
: Sipos Melinda
: Sipos Melinda
A nemzetközi gyógyszeripari trendek és a Roche stratégiája
: Nyúl Eszter
: Nyúl Eszter
A HR rendszerváltás tapasztalatainak bemutatása a Roche-nál
: Kovács Mónika
: Kovács Mónika
Egy új projekt bevezetése a Roche Budapest életébe
: Gu Yang
: Gu Yang
A beszállítói adatbázis-kezelés kihívásai a Roche példáján keresztül
: Balogh Richárd
: Balogh Richárd
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, összehasonlítása más modellekkel, illetve megjelenése a vállalati gyakorlatban
: Szokola Szabolcs
: Szokola Szabolcs
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin
: Pintér Katalin
A Roche (Magyarország) Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése
: Hegyi Mariann Zsófia
: Hegyi Mariann Zsófia
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Az SSC-k működésének, pénzügyi folyamatainak bemutatása és elemzése a Grundfos Shared Services Kft-n keresztül
: Tok Annamária
: Tok Annamária
A BasWare IR bevezetése és alkalmazása a Howden SSC-nél
: Mészáros Tamás
: Mészáros Tamás
A könyvviteli zárlati tevékenység specialitásai a Roche Szolgáltató (Európa) Kft. példáján keresztül
: Sipos Máté
: Sipos Máté
A Roche Szolgáltató (Európa) Kft. számviteli beszámolóiból nyerhető információk elemzése statisztikai módszerekkel
: Gyuk Ábrahám
: Gyuk Ábrahám
KELET- KÖZÉP EURÓPAI SSC PIAC FEJLŐDÉSI TENDENCIÁINAK BEMUTATÁSA, FÓKUSZBAN A MAGYAR SSC PIAC ELEMZÉSÉVEL
: Kálmándy-Pap Kriszta
: Kálmándy-Pap Kriszta
Kultúra, mint akadály egy SSC életében A kultúra szerepe egy SSC számlázási folyamatában
: Vértesi Réka
: Vértesi Réka
Mi a sikeres SSC titka Magyarországon?
: Petkó Dóra
: Petkó Dóra
Az outsourcing és az SSC bemutatása
: Völgyesi László
: Völgyesi László
A C1 cafeteria rendszer működése Software as a Service alapokon
: Orosz Henrietta
: Orosz Henrietta
Az SAP és az SSC bevezetése és aktualitásai a Heidelberg Magyarország Kft.-nél
: Dobronoki János
: Dobronoki János
Standardizált folyamatok automatizálása a Magyar SSC-kben
: Labouff Christopher Sebastian
: Labouff Christopher Sebastian
Az SSC szektor vállalatainak versenyképessége a folyamatfejlesztés és automatizálás kihívásai /
: Salát Adél
: Salát Adél
Munkavállalói motivációk vizsgálata az SSC szektoron belül
: Gyula Noémi
: Gyula Noémi
Friss diplomások munkavállalási motivációja az SSC szektorban
: Szántó Márton Attila
: Szántó Márton Attila
Az onboarding kihívásai egy SSC példáján keresztül
: Vasvári Zsóka
: Vasvári Zsóka
Az SSC-k jelenlegi helyzete Magyarországon, a fluktuáció vizsgálata a BT ROC Kft-nél
: Szakács Csaba
: Szakács Csaba
AZ SSC szektor ismertsége a Z generáció körében
: Bosnyák Mária Mónika
: Bosnyák Mária Mónika
Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt
: Kárpát-Hartai Viktória
: Kárpát-Hartai Viktória
Az IT outsourcing jövője és az SSC-k lehetőségei
: Sipos Péter
: Sipos Péter
Hasonló tételek
-
IT Service Desk egy gazdasági szervezetnél
: Nagy-Talabér Vera -
IT üzemeltetés és Service Desk bemutatása az ITIL keretein belül.
: Győrfi Máté Viktor -
SSC szervezeti felépítés és működése
: Zemen Patrícia Laura -
ITIL alapú IT szolgáltatásmenedzsment a gyakorlatban (A COVID-19 okozta kihívások a Service Desk életében)
: Dobos Krisztián -
Shared Desk rendszer kialakítása egy magyar banknál
: Nagy Angelika