Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
Elmentve itt :
Szerző: | Kaspár Norbert |
---|---|
További közreműködők: | Németh Szilárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketing Marketingkommunikációs eszközök Márkamenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9550 |
Hasonló tételek
A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
: Hangonyi Anna
: Hangonyi Anna
A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon
: Uhrin Ágnes
: Uhrin Ágnes
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
Új üzletág bevezetésének hatása tradicionális cégek termékpolitikájára
: Sereg Réka Klára
: Sereg Réka Klára
A PPC és a SEO szerepe a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjában
: Schmikl Norbert
: Schmikl Norbert
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea
: Badics Andrea
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
: Bartus Réka
: Bartus Réka
Egy új cég marketingtevékenysége
: Köveskúti Gréta
: Köveskúti Gréta
A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében
: Virga Noémi Viktória
: Virga Noémi Viktória
A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában
: Pál Ágota
: Pál Ágota
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
A magyar tradicionális és megújuló konyha kínálata, elemzése különböző vendéglátó egységekben Tradicionális ételek kínálata az adott régió vendéglátó üzleteiben
: Trojkóné Bohár Szilvia
: Trojkóné Bohár Szilvia
A tradicionális BÁV Zrt. zálogtevékenysége napjainkban
: Petró Viktória
: Petró Viktória
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia
: Báló Júlia
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Kiskakukk étterem, mint magyar tradicionális vendéglátóegység működése, piaci pozíciója és gazdálkodásának elemzése
: Vig Dávid
: Vig Dávid
A tradicionális vállalkozás innovatív generációváltása. Felépíthető-e egy dinasztia ilyen szemléletre?
: Filip Lénárd Mihály
: Filip Lénárd Mihály
Az egészség szerepe az értékrendben egy magyar cég életében
: Csobor Brigitta
: Csobor Brigitta
Édes élet délen - a tradicionális dél-olasz cukrászat nyomában
: Erdei Blanka
: Erdei Blanka
Zala megye tradicionális ételei, megjelenésük az adott régió éttermi kínálatában
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Balaton-felvidék tradicionális gasztrokultúrája és ezek megőrzése a mai vendéglátásban
: Hankusz Sára Lili
: Hankusz Sára Lili
Csongrád-Csanád megye tradicionális gasztrokultúrája és megőrzése a mai vendéglátásban
: Zsolnai Gergely
: Zsolnai Gergely
Az Őrség tradícionális gasztrokultúrája és ezek megőrzése a mai vendéglátásban
: Buti Katalin
: Buti Katalin
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye tradicionális gasztronómiája és megőrzése a gasztrofesztiválokkal
: Buti Klaudia Hajnalka
: Buti Klaudia Hajnalka
Mór környéki svábok tradicionális gasztrokultúrája és ezek megőrzése a mai vendéglátásban
: Mázi Eszter
: Mázi Eszter
Újhartyáni svábok története, tradicionális gasztrokultúrája és ezek megőrzése a mai vendéglátásban
: Szaller Fruzsina
: Szaller Fruzsina
Tradicionális pezsgők piaci helyzete és marketingje a Kreinbacher Birtok nézőpontján keresztül
: Jankovics Simon
: Jankovics Simon
Baranya megye tradicionális Gasztro kultúrája és ezek megőrzése a mai vendéglátásban
: Fodor Máté Mátyás
: Fodor Máté Mátyás
Tokaj-hegyaljai borvidék tradicionális gasztrokultúrája és ennek megőrzése a mai vendéglátásban
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Családi vállalkozások tradicionális és innovációs jelentősége a Zwack család példáján keresztül
: Toma Dorina
: Toma Dorina
Egy tradicionális ETL tool hatékonyságának és gyorsaságának összehasonlítása egy real-time adatreplikációs eszközzel, az HVR-ral
: Barabás Emese
: Barabás Emese
A 21. századi készségek szerepe egy multinacionális cég termelést végző leányvállalatának jelenében és jövőjében
: Kovács Norbert
: Kovács Norbert
Jász-Nagykun-Szolnok megye tradicionális gasztrokultúrája és ezek megőrzése a mai vendéglátásban
: Faragó Renáta
: Faragó Renáta
Egy rendezvényszervező cég fennmaradási lehetőségei a magyar piacon
: Valaczka Regina
: Valaczka Regina
Fluktuáció egy japán transznacionális cég magyar leányvállalatának esetében
: Dörömbözi Korina Alexandra
: Dörömbözi Korina Alexandra
Hasonló tételek
-
A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
: Hangonyi Anna -
A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon
: Uhrin Ágnes -
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes -
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila -
Új üzletág bevezetésének hatása tradicionális cégek termékpolitikájára
: Sereg Réka Klára