A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása
Saved in:
Main Author: | Borlai Sára Bernadett |
---|---|
Other Authors: | Dr. Seregi Andrásné |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kávézó kávéházak Starbucks Vendégelégedettség Kávé termesztés Kávé pörkölés Kávé fogyasztás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/958 |
Similar Items
A kávézási kultúra különböző aspektusainak vizsgálata
: Kecseti Renáta
: Kecseti Renáta
A Fair Trade és kávézási szokások Magyarországon A téma bemutatása a budapesti kávézóház láncokon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
A kávézási szokások, valamint a Covid19 okozta változások az otthoni kávézás és a kávézók tekintetében
: Lakatos Katinka
: Lakatos Katinka
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
Az ízvilág és a design fontossága a mai kávézási szokásokban
: Takács Réka Rebeka
: Takács Réka Rebeka
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
Ételallergiák és -érzékenységek által generált problémák megoldásai a kávézási kultúra területén
: Vásárhelyi Hunor Csaba
: Vásárhelyi Hunor Csaba
Egy innovatív kávézó megvalósítása
: Bedő Kristóf
: Bedő Kristóf
Hugs with Mugs kávézó megalapítása
: Turai Ergoretta Éva
: Turai Ergoretta Éva
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Egy budai kávézó üzleti terve
: Benedek-Zatykó Rita
: Benedek-Zatykó Rita
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A gödöllői Caravella kávézó marketingtevékenységének bemutatása és fogyasztói elégedettségének vizsgálata
: Pintye Andrea Sára
: Pintye Andrea Sára
Médiatartalom fogyasztási szokások, Netflix és egyéb streaming szolgáltatások térhódítása
: Tokai Kristóf
: Tokai Kristóf
A kávéfogyasztási szokások alakulása a specialty kávék megjelenésével
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Egy szingapúri időalapú kávézó marketingtevékenységének elemzése
: Illésy Katalin
: Illésy Katalin
Esernyős kávézó, mint Óbuda Kultúrális Központja
: Gulyás Dávid Máté
: Gulyás Dávid Máté
A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
: Kulcsár Lili
: Kulcsár Lili
Kávéfogyasztási szokások alakulása Magyarországon
: Baricsán Anett
: Baricsán Anett
Lannathai étkezési szokások és a thaiföldi ételek térhódítása a hazai piacon
: Incefi Réka
: Incefi Réka
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A kávéfogyasztási szokások alakulása Magyarországon
: Villand Fruzsina
: Villand Fruzsina
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
Az Ínyenc Falatozó és Kávézó üzleti környezetének elemzése
: Nikl Máté
: Nikl Máté
Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára
: Panyi Mária Magdolna
: Panyi Mária Magdolna
A Majorka kávézó marketing személetű bemutatása, helyzetének értékelése
: Bakics Dorina
: Bakics Dorina
Influencermarketing fogyasztói hatásának vizsgálata egy kávézó vendégei körében
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
A vírusmarketing térhódítása
: Fodor Gergely
: Fodor Gergely
A befektetések térhódítása
: Csala Henrietta
: Csala Henrietta
Saját tulajdonú fagylaltozó és kávézó létesítése és piaci bevezetése
: Rimay Gábor
: Rimay Gábor
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Anyám szerint reggeliző-kávézó sikerességének kulcsa és marketingtevékenységének bemutatása
: Horváth Pálma
: Horváth Pálma
EGY EGÉSZSÉGES KÁVÉZÓ BESZERZÉSI ÉS RAKTÁROZÁSI FOLYAMATAINAK TERVEZÉSE, KIVITELEZÉSE
: Nagy Ivett Krisztina
: Nagy Ivett Krisztina
Egy specifikus szolgáltatást nyújtó kávézó üzemeltetésének és gazdálkodásának bemutatása
: Nardai Eszter
: Nardai Eszter
Similar Items
-
A kávézási kultúra különböző aspektusainak vizsgálata
: Kecseti Renáta -
A Fair Trade és kávézási szokások Magyarországon A téma bemutatása a budapesti kávézóház láncokon keresztül
: Szabó Anna -
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde -
A kávézási szokások, valamint a Covid19 okozta változások az otthoni kávézás és a kávézók tekintetében
: Lakatos Katinka -
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia