Termékmenedzser, mint a termékek CEO-ja a LED világítástechnika területén
Elmentve itt :
Szerző: | Véghelyi Jenő |
---|---|
További közreműködők: | Fabula László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | termékmenedzser termék fényforrás kutatás feladatkör |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/9947 |
Hasonló tételek
A LED filament lámpa piaci bevezetése
: Csapó Roland
: Csapó Roland
Az agilis termékmenedzsment térnyerése a digitális vállalatokban
: Kiss Patrik Alex
: Kiss Patrik Alex
A CEO Hírneve és a vezetői felelősség
: Herczeg Balázs
: Herczeg Balázs
A CEO hírneve és a Personal Branding
: Für-Ugrin Fanni Barbara
: Für-Ugrin Fanni Barbara
A CEO személyes és a dolgozói elkötelezettség
: Jakab Sándor
: Jakab Sándor
Kestävään kehitykseen ja vastuullisuuteen liittyvät opetuksen ohjeet
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
: Andrási Gábor, et al.
Megjelent: (2023)
A közterületi marketing új eszközei a Led falak - A Rabó Plusz Kft. aspektusában
: Pajtók Marina
: Pajtók Marina
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda
: Polonkai Amanda
„Budapest Európa Hollywood-ja” - A külföldi filmes stábtagok budapesti tartózkodásának turisztikai vizsgálata
: Vigmann Dorit
: Vigmann Dorit
A termékfejlesztési tevékenység értékelése, tovább fejlesztési lehetőségei- LED Kültéri lámpacsalád fejlesztési/ költség optimalizálási (TCO) projekt példáján keresztül.
: Babanyecz Balázs
: Babanyecz Balázs
A fogyasztói tudatosság vizsgálata az elektronikai termékek területén
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
A Tesla, Inc. marketingstratégiájának vizsgálata és a CEO Elon Musk befolyása a cégre és az ügyfelekre vonatkozóan
: Rajos Rubina
: Rajos Rubina
Szállodahajók, mint különleges termékek
: Vörös Attila
: Vörös Attila
Új biztosítási irányelvek informatikai rendszerfejlesztéseinek hatása a Vienna Insurance Group-ra és az Erste Bank Leányvállalati Termékmenedzsment területére
: Siket Viktória
: Siket Viktória
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
Termékek, termékcsoportok tervezése és bevezetése a Tchibo Budapest Kft. használati cikkek területén keresztül
: Harcsa Lívia
: Harcsa Lívia
Y-generáció, mint munkavállaló a turizmus területén
: Németh Kinga
: Németh Kinga
Római örökségek, mint kulturális turisztikai termékek piacra vitele
: Balogh Bori
: Balogh Bori
Római örökségek, mint kulturális turisztikai termékek piacra vitele
: Pósfalvi Fanni
: Pósfalvi Fanni
A fagyasztott termékek térhódítása, avagy a mirelit mint kényelmi termék
: Less Bettina
: Less Bettina
A gasztronómia, mint turisztikai vonzerő, magyar és belga termékek példája alapján
: Besenyő Soma
: Besenyő Soma
A vadon élő állat- és növényfajok, mint speciális termékek nemzetközi kereskedelme
: Enders Andrea
: Enders Andrea
A fogyatékkal élők helyzete napjainkban, szülővárosomban Csornán
: Véghelyi Kitti
: Véghelyi Kitti
A fővárosi közműves ivóvízellátás, mint komplex logisztikai rendszer
: Király Gábor Jenő
: Király Gábor Jenő
Egyedi és kézműves termékek a tömegcikkek ellen - kézműves vásárok, mint turisztikai vonzerők
: Kalocsai Viola
: Kalocsai Viola
Műszerfal diagram, mint kontrolling eszköz alkalmazása MOL Logisztika karbantartás területén
: Bakó Judit
: Bakó Judit
A mentorálás, mint a kiégés prevenciójának eszköze pénzügyi és számviteli területen
: Karagity Márk Adrián
: Karagity Márk Adrián
Pénzügyi Termékek Értékesítése
: Tóth Róbert
: Tóth Róbert
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
A hamisított termékek kereskedelme
: Herczeg Bianka
: Herczeg Bianka
A kézműves termékek marketingje
: Bohus Dorottya
: Bohus Dorottya
Innovatív termékek a dohánypiacon
: Kruppai Zita
: Kruppai Zita
Hamisított termékek a gazdaságban
: Tőkés Vanda
: Tőkés Vanda
Telenor termékek piaci elemzése
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Árupiaci termékek kereskedési lehetőségei
: Élő Szilárd
: Élő Szilárd
A kínai termékek imázsa Magyarországon
: Kozma Diána
: Kozma Diána
www.csakatolnamegyei.hu - Tolna megyei helyi termékek, kézműves termékek online értékesítési lehetőségének vizsgálata
: Dorn Ernő
: Dorn Ernő
Banki termékek értékesítési lehetőségei telemarketinggel
: Fa Viktor
: Fa Viktor
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára
: Huszka Szimóna Sára
Posztmodernitás a rendezvényszervezés területén
: Bartyik Adrienn
: Bartyik Adrienn
Hasonló tételek
-
A LED filament lámpa piaci bevezetése
: Csapó Roland -
Az agilis termékmenedzsment térnyerése a digitális vállalatokban
: Kiss Patrik Alex -
A CEO Hírneve és a vezetői felelősség
: Herczeg Balázs -
A CEO hírneve és a Personal Branding
: Für-Ugrin Fanni Barbara -
A CEO személyes és a dolgozói elkötelezettség
: Jakab Sándor