Marketing vezérelt értékelemzés
Saved in:
Main Authors: |
Vámosi Kornélia Totth Gedeon Nádasdi Ferenc |
---|---|
Format: | Book |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
2018
|
Subjects: | |
Kulcsszavak: | Marketing Értékelemzés Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1050 |
Similar Items
Modell-vezérelt szoftverfejlesztés a HR toborzási folyamatok támogatására
: Réthy Ádám
: Réthy Ádám
Az értékelemzés két költségvetülete
: Zombori Zoltán Lajos
: Zombori Zoltán Lajos
Az értékelemzés és alkalmazási területei
: Stiedl Henrietta
: Stiedl Henrietta
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Published: (2006)
: Totth Gedeon
Published: (2006)
Az értékelemzés elméleti és gyakorlati bemutatása
: Moravcsik Szabina Éva
: Moravcsik Szabina Éva
Nemzetközi értékelemzés és értékmenedzsment projektek összehasonlítása
: Bende Rita
: Bende Rita
Az értékelemzés fejlődése, elterjedése, az európai irányzat elemzése
: Orosz Ildikó
: Orosz Ildikó
A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉS BIZTOSÍTÁSA ÉS KÖRNYEZETÜNK MEGÓVÁSA AZ ÉRTÉKELEMZÉS ESZKÖZEINEK SZÉLESKÖRŰ ALKALMAZÁSÁVAL
: Boros Gergely
: Boros Gergely
Az államháztartás tervezési rendszere és módszertana. Az értékelemzés lényege, alkalmazhatóságának megítélése a közszektorban.
: Kis Bence László
: Kis Bence László
A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
A pálinka fogyasztási és vásárlási szokásainak kvalitatív vizsgálata
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
Gyógyszeripari marketing és a reklámok
: Vámosi Ádám
: Vámosi Ádám
Tom Market marketingkommunikációs tevékenysége és fejlesztési lehetőségei
: Vámosi Tétisz
: Vámosi Tétisz
Global challenges, national and enterpreneurial reponses in wine economy of the world
: Hofmeister Tóth Ágnes, et al.
Published: (2005)
: Hofmeister Tóth Ágnes, et al.
Published: (2005)
A hazai borászatok marketingorientációja
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2014)
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2014)
A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2011)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2011)
Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2012)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2012)
Sokszínű tudomány - sokszínű tehetség Válogatás a BGE TDK konferencián helyezett hallgatók munkáiból Tanulmánykötet
: Hukné Kiss Szilvia, et al.
Published: (2024)
: Hukné Kiss Szilvia, et al.
Published: (2024)
Dolgozói elégedettség mérése az NNG Kft.-nél szoftverfejlesztői- és tesztelői munkakört betöltők körében
: Nádasdi Nikolett
: Nádasdi Nikolett
Kockázatkezelési rendszerek és módszerek a Citibank ZRT.-nél
: Nádasdi Tamás
: Nádasdi Tamás
Évaluation de la centralisation des achats indirects chez le Groupe Bosch
: Nádasdi Evelin
Published: (2016)
: Nádasdi Evelin
Published: (2016)
Egy termékvédjegy létrehozása és bevezetése, konkrét példa bemutatásán keresztül
: Totth Ádám
: Totth Ádám
Rendezvények szervezése és lebonyolítása a Nádas Pihenőparkban
: Nádasdi Anna
: Nádasdi Anna
A kreatív reklám kiteljesedését befolyásoló tényezők pszichológiai és gazdasági megközelítése
: Totth Ádám
: Totth Ádám
A technicista és fundamentalista elemzés szerepe a tőzsdei tevékenység lebonyolítása során
: Nádasdi Zoltán
: Nádasdi Zoltán
The development of the banking system after the change of the regime and the available saving products in Hungary The hierarchy of banks and the saving trends in different life stages
: Nádasdi Szilárd
: Nádasdi Szilárd
A Covid 19 hatása a rendezvényi vendéglátásra a Nádas Pihenőpark példáján keresztül
: Nádasdi Anna
: Nádasdi Anna
A fenntartható fejlődés és a vállalati társadalmi felelősségvállalás kapcsolata a Duna Aszfalt Kft.-ben
: Vámosi Attila
: Vámosi Attila
A KKV-k és az önkormányzati tulajdonú kisvállalkozások finanszírozása és ezek gyakorlati megvalósulása a zalaegerszegi Városgazdálkodási Kft. esetében
: Vámosi István
: Vámosi István
A Sharing Economy üzleti modell bemutatása az Airbnb példáján keresztül
: Vámosi Gábor
: Vámosi Gábor
A Budapesti Gazdasági Egyetem TDK-val kapcsolatos hallgatói attitűd kutatása
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
A Budapesti Gazdasági Egyetem TDK-val kapcsolatos hallgatói attitűd kutatása
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
A magyarországi és romániai magyar média összehasonlító perspektívában
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
A koronavírussal érintett vendéglátóipar múltja, jelene és jövője
: Vámosi Róbert
: Vámosi Róbert
Határon túli együttműködések - Testvérvárosok, Kőbánya és Jaroslaw testvérvárosi kapcsolata
: Vámosi Domonkos
: Vámosi Domonkos
A vendéglátás etikája
: Gedeon Ábel László
: Gedeon Ábel László
A közösségi média megjelenése, üzleti- és marketing szintű lehetőségei
: Novák Ferenc
: Novák Ferenc
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Donald Trump adóreformjának hatása a közvetlen tőkeáramlásokra – ExxonMobil példája
: Vámosi Marcell József
: Vámosi Marcell József
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Similar Items
-
Modell-vezérelt szoftverfejlesztés a HR toborzási folyamatok támogatására
: Réthy Ádám -
Az értékelemzés két költségvetülete
: Zombori Zoltán Lajos -
Az értékelemzés és alkalmazási területei
: Stiedl Henrietta -
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Published: (2006) -
Az értékelemzés elméleti és gyakorlati bemutatása
: Moravcsik Szabina Éva