Mérési dilemmák a felsőoktatásban
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Cikk |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2015
|
| Sorozat: | Prosperitas
2 No. 2 |
| Tárgyszavak: | |
| Kulcsszavak: | Felsőoktatás Teljesítménymérés Magyarország |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1069 |
MARC
| LEADER | 00000nab a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | publ1069 | ||
| 005 | 20210830123218.0 | ||
| 008 | 181206s2015 hu o 000 zxx d | ||
| 022 | |a 2064-759X | ||
| 040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
| 100 | 1 | |a Sándorné Kriszt Éva | |
| 245 | 1 | 0 | |a Mérési dilemmák a felsőoktatásban |c Sándorné Kriszt Éva |h [elektronikus dokumentum] |
| 260 | |a Budapesti Gazdasági Főiskola |c 2015 | ||
| 300 | |a 7-13 | ||
| 490 | 0 | |a Prosperitas |v 2 No. 2 | |
| 520 | 3 | |a Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét. | |
| 650 | 4 | |a matematika- és számítástudományok | |
| 695 | |a Felsőoktatás | ||
| 695 | |a Teljesítménymérés | ||
| 695 | |a Magyarország | ||
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1069/1/Sandorne-K.-E..pdf |z Dokumentum-elérés |