Mérési dilemmák a felsőoktatásban
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2015
|
Sorozat: | Prosperitas
2 No. 2 |
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | Felsőoktatás Teljesítménymérés Magyarország |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1069 |
MARC
LEADER | 00000nab a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ1069 | ||
005 | 20210830123218.0 | ||
008 | 181206s2015 hu o 000 zxx d | ||
022 | |a 2064-759X | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Sándorné Kriszt Éva | |
245 | 1 | 0 | |a Mérési dilemmák a felsőoktatásban |c Sándorné Kriszt Éva |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Főiskola |c 2015 | ||
300 | |a 7-13 | ||
490 | 0 | |a Prosperitas |v 2 No. 2 | |
520 | 3 | |a Filozófiai értelemben a dilemma következtetési módszer, köznapi értemben pedig kényszerű, szorult döntési helyzet, amikor kétféle lehetőséget tüntetünk fel, de mindkét lehetőségből ugyanaz a következtetés vonható le. Ilyen helyzet az is, amikor a számos sajátossággal bíró felsőoktatási környezetben kívánunk méréseket végezni. Mindenekelőtt tekintsük át a magyar felsőoktatás környezetét, a rendszerrel szemben támasztott legfontosabb elvárásokat és a teljesítmények mérhetőségét, majd egy intézményi példán keresztül elemezzük a minőség mérhetőségét. | |
650 | 4 | |a matematika- és számítástudományok | |
695 | |a Felsőoktatás | ||
695 | |a Teljesítménymérés | ||
695 | |a Magyarország | ||
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1069/1/Sandorne-K.-E..pdf |z Dokumentum-elérés |