A harmony search algoritmus alkalmazása BOM make-or-buy szempontú optimalizálásához
Elmentve itt :
Szerző: | Bányai Tamás |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2014
|
Sorozat: | Prosperitas
1 No. 2 |
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | Beszerzés Heurisztika Logisztika Optimalizálás Tesztfüggvény Purchasing Heuristics Logistics Optimization Test function |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1076 |
Hasonló tételek
Gazdaságinformatikai megoldások alkalmazása egy kisvállalkozás munkafolyamatainak optimalizálásához
: Haluska Martin Ákos
: Haluska Martin Ákos
Make or buy döntés elemzése egy konkrét példán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Car Buying Habits in Hungary. The Decision-Making Process Before Purchasing
: Kertész István
: Kertész István
Egy genetikus algoritmus konvergencia-vizsgálata
: Gubán Ákos
Megjelent: (2003)
: Gubán Ákos
Megjelent: (2003)
Mesterséges intelligencia a HR-ben, valamint a gépi tanuló algoritmus alkalmazása
: Berec Nóra
: Berec Nóra
Keresőmarketing. Search Engine Marketing
: Tlas Géza
: Tlas Géza
Alkalmazások fejlesztése egy military bolt raktár- és forgalomnyilvántartásának optimalizálásához
: Müller Hajnalka
: Müller Hajnalka
Programmatic buying Az online hirdetés jövője? /
: Kirilla Dániel András
: Kirilla Dániel András
Optimizing Search Engine Rankings for a Medical Center
: Faragó Péter
: Faragó Péter
Telekommunikációs Hálózati Szolgáltatások Indikatív Költségkalkulációinak Kiváltása Gépi Tanulási Algoritmus Alkalmazásával
: Radó László
: Radó László
A programmatic buying jövője Magyarországon
: Kovács Bence Péter
: Kovács Bence Péter
Sneaker Buying Behaviour of the Hungarian Youth
: Jónap Tibor
: Jónap Tibor
Marketing plan making for EXXONMOBIL
: Hamza Ameer
Megjelent: (2022)
: Hamza Ameer
Megjelent: (2022)
Buy more than what you intended
: Horváth Áron Adrián
: Horváth Áron Adrián
Buying behavior differences of the generations, in case of green fashion
: Scheiling Katalin
: Scheiling Katalin
Impact of Crises Management Packages on Consumer Buying Behaviour
: Megyeri Ildikó
: Megyeri Ildikó
Szállásportálok kommunikáció szempontú elemzése
: Bernáth Anto Aneta
: Bernáth Anto Aneta
The impact of futures skills on decision-making A dairy company case study
: Hoefnagels, James, et al.
Megjelent: (2024)
: Hoefnagels, James, et al.
Megjelent: (2024)
Search Engine Optimization (SEO) for a B2B business A case study of Dryad Networks
: Nguyen Ngoc Anh
: Nguyen Ngoc Anh
Search Engine Optimization (SEO) for a B2B Business A Case Study of DRYAD NETWORKS
: Nguyen Ngoc Anh
: Nguyen Ngoc Anh
Does authenticity in influencer marketing contribute to followers’ buying habits?
: Kelemen Dóra
: Kelemen Dóra
Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry A Case Study of Pirelli
: Burger Peter, et al.
Megjelent: (2024)
: Burger Peter, et al.
Megjelent: (2024)
"Make Sustainability the New Normal" - CBS International Business School
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2020)
: Damme Silvia, et al.
Megjelent: (2020)
Az online reklámpiaci szegmensek átrendeződése koncentrálva a display és a search szegmensekre
: Ózi Brigitta
Megjelent: (2013)
: Ózi Brigitta
Megjelent: (2013)
Future-Oriented skills in strategic decision-making A case study of a leading technology firm
: Pahlavanyali Nariman
Megjelent: (2024)
: Pahlavanyali Nariman
Megjelent: (2024)
Applicable Tools For Increasing Client Retention Rate In The Executive Search Market Special Focus On Unique Customer Satisfaction Surveys With A Changed Perspective In Question Phrasing
: Kiss József Péter
: Kiss József Péter
The Making of a Country – The Taiwanese experience
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2016)
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2016)
An exploratory study about the impact and importance of advertisements on consumer behaviour and buying habits
: Varga Barnabás
: Varga Barnabás
Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése
: Budányi Georgina
: Budányi Georgina
Paks II projekt gazdasági szempontú vizsgálata
: Keresztes Csaba
Megjelent: (2018)
: Keresztes Csaba
Megjelent: (2018)
Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése
: Budányi Georgina
: Budányi Georgina
A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése
: Deme Zsófia Lívia
: Deme Zsófia Lívia
A közösségi házak autizmus szempontú akadálymentesítése
: Kloknicer Ádám László
: Kloknicer Ádám László
Social influences of economic decision making an identity economics approach
: Tóth László, et al.
Megjelent: (2023)
: Tóth László, et al.
Megjelent: (2023)
A szállodai recepciósok képzettségének több szempontú vizsgálata
: Heilmann Dóra
: Heilmann Dóra
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
Online Travel Search Engines VS Traditional Travel Agents regarding Hungarian Gen Y and Z Individual Travelers
: Marton Ferenc László
: Marton Ferenc László
The impact of animal welfare violations on the tourist’s decision making process - Case study Marrakech – Morocco
: Ezzallat Achraf
Megjelent: (2022)
: Ezzallat Achraf
Megjelent: (2022)
The impact of influencer marketing on consumer decision-making
: Pichler Anna Ágnes
: Pichler Anna Ágnes
Hasonló tételek
-
Gazdaságinformatikai megoldások alkalmazása egy kisvállalkozás munkafolyamatainak optimalizálásához
: Haluska Martin Ákos -
Make or buy döntés elemzése egy konkrét példán keresztül
: Szabó Bence -
Car Buying Habits in Hungary. The Decision-Making Process Before Purchasing
: Kertész István -
Egy genetikus algoritmus konvergencia-vizsgálata
: Gubán Ákos
Megjelent: (2003) -
Mesterséges intelligencia a HR-ben, valamint a gépi tanuló algoritmus alkalmazása
: Berec Nóra