A jó, a rossz és csúf A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Konczosné Szombathelyi Márta
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály Budapest 2017
Sorozat:Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok 2
Tárgyszavak:
Kulcsszavak:Public Relations
Propaganda, etikai aspektus
Jelentésmódosulás
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1169

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ1169
005 20200828115104.0
008 200204s2017 hu o 000 zxx d
020 |a 9786155607295 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Konczosné Szombathelyi Márta 
245 1 2 |a A jó, a rossz és csúf  |b A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése  |c Konczosné Szombathelyi Márta  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály  |b Budapest  |c 2017 
300 |a 92-106 
490 0 |a Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok  |v 2 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a Public Relations 
695 |a Propaganda, etikai aspektus 
695 |a Jelentésmódosulás 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1169/1/05_Konczosne_Szombathelyi_Marta.pdf  |z Dokumentum-elérés