Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között
Saved in:
Main Authors: |
Jakab Petra Konczosné Szombathelyi Márta |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály
Budapest
2017
|
Series: | Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok
1 |
Subjects: | |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1176 |
Similar Items
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között turisztikai aspektusban
: Jakab Petra, et al.
Published: (2016)
: Jakab Petra, et al.
Published: (2016)
Hírnév kockázatkezelés a bankszektorban
: Belucz Ákos
: Belucz Ákos
Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról
: Bárány Gabriella
: Bárány Gabriella
Hírnév menedzsment vizsgálata a Danubius Hotels Groupnál
: Juhász Bence
: Juhász Bence
A hírnév fontossága a vállalatok számára
: Németh Ákos
Published: (2013)
: Németh Ákos
Published: (2013)
Hírnév menedzsment a gyakorlatban Budapest metropolisz hírnévfejlesztési lehetőségei a gyakorlatban
: Katona Erzsébet
: Katona Erzsébet
A CEO Hírneve és a vezetői felelősség
: Herczeg Balázs
: Herczeg Balázs
A CEO hírneve és a Personal Branding
: Für-Ugrin Fanni Barbara
: Für-Ugrin Fanni Barbara
A temetkezési vállalatok kommunikációja és hírnév menedzsmentje
: Stefanovszki Lili Piroska
: Stefanovszki Lili Piroska
Márkanév és hírnév összefüggései a gazdasági szférában
: Sarkadi Hajnalka
: Sarkadi Hajnalka
A hírnév, mint a legsérülékenyebb immateriális vagyon
: Simon Illés
: Simon Illés
A cég munkaadói hírneve és az employer branding
: Garamvölgyi Eszter
: Garamvölgyi Eszter
Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban
: Imre Bálint
: Imre Bálint
Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
: Dura Eliza
: Dura Eliza
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
Az Erste Bank Hungary Zrt. munkaadói hírneve és az employer branding munkavállalói szemszögből
: Dubabér István Marcell
: Dubabér István Marcell
A munkaadói hírnév építése a digitális térben a különböző generációk körében A social media mint eszköz a munkáltatói márkaépítés erősítésére
: Deák Boglárka
: Deák Boglárka
A Trapper Farmer eddigi üzleti tevékenységének vizsgálata, majd néhány javaslat tétele annak megváltoztatására a hírnév és bevétel növelésének céljából, a fogyasztói magatartás vizsgálatával
: Komáromi Petra Zsófi
: Komáromi Petra Zsófi
A jó, a rossz és csúf A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése
: Konczosné Szombathelyi Márta
Published: (2017)
: Konczosné Szombathelyi Márta
Published: (2017)
Róma városi turizmusa
: Izsák Eszter
: Izsák Eszter
A területi tőke identitás faktorának erősítése a sportolói identitás által
: Faragó Beatrix, et al.
Published: (2020)
: Faragó Beatrix, et al.
Published: (2020)
Családi vállalkozások – generációk és dilemmák
: Konczosné Szombathelyi Márta, et al.
Published: (2018)
: Konczosné Szombathelyi Márta, et al.
Published: (2018)
Előnyből hátrány, hátrányból előny a sportintegráció, mint a tehetségmenedzsment kihívása
: Faragó Beatrix, et al.
: Faragó Beatrix, et al.
Városi szállítmányozás – City logisztika
: Király Gertrúd
: Király Gertrúd
Tradíció és innováció a városi szállodák közösségi tereiben TRADITION AND INNOVATION IN THE COMMUNITY SPACESOF CITY HOTELS
: Juhász-Dóra Katalin
Published: (2023)
: Juhász-Dóra Katalin
Published: (2023)
Jászapáti Városi Önkormányzat pénzügyi, vagyoni, gazdasági helyzetének elemzése 2012-2015 között az adósságkonszolidáció tükrében
: Sisa Dorottya
: Sisa Dorottya
Városi ökológiai lábnyom és a zöldterületek
: Szigeti Cecília, et al.
Published: (2022)
: Szigeti Cecília, et al.
Published: (2022)
A városi turizmus fejlődése Győrben
: Fülöp Győző Balázs
: Fülöp Győző Balázs
Mobiltelefon applikációk szerepe a városi turizmusban
: Juhász Anna
: Juhász Anna
Kisvállalkozói és városi funkciók fejlődése Jászfényszarun
: Dobos Klaudia
: Dobos Klaudia
Szabadulószobák Budapesten – kreatív szolgáltatók a városi turizmusban
: Nagy Adrienne, et al.
Published: (2023)
: Nagy Adrienne, et al.
Published: (2023)
Fenntartható városi közlekedés Budapest példáján keresztül
: Kapitány Bálint
: Kapitány Bálint
A városi turizmus keresletének és kínálatának elemzése
: Napholcz Kitti
: Napholcz Kitti
Hagyományos és újszerű elemek a városi turizmusban
: Illyés Laura
: Illyés Laura
Örökséginterpretáció és örökségmegóvás a városi sétákon keresztül
: Oszvald Natasa
: Oszvald Natasa
Gépjármű flottakezelés a városi fuvarozásban Dízel, hibrid, plug-in hibrid járművek
: Kajári Norbert
: Kajári Norbert
Családi vállalkozások generációváltása, mint kompetenciafüggő komplex probléma – oktatási szempontból
: Krancsovits Melinda, et al.
Published: (2020)
: Krancsovits Melinda, et al.
Published: (2020)
Innovatív logisztikai megoldások a városi áruellátás problémájára
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Budapest, Bécs és Prága városi turizmusának versenyképessége
: Becsák Anna
: Becsák Anna
Mesterséges mélytanuló modellek alkalmazása városi objektumok detektálására
: Radványi Dávid László
: Radványi Dávid László
Similar Items
-
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között turisztikai aspektusban
: Jakab Petra, et al.
Published: (2016) -
Hírnév kockázatkezelés a bankszektorban
: Belucz Ákos -
Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról
: Bárány Gabriella -
Hírnév menedzsment vizsgálata a Danubius Hotels Groupnál
: Juhász Bence -
A hírnév fontossága a vállalatok számára
: Németh Ákos
Published: (2013)