Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között turisztikai aspektusban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Jakab Petra
Konczosné Szombathelyi Márta
Format: Book part
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály Budapest 2016
Series:Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok 2
Subjects:
Kulcsszavak:Imázs
Stakeholder
hírnév
AHN
Győr városa
Turizmus
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1179

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 publ1179
005 20200828112544.0
008 200204s2016 hu o 000 zxx d
020 |a 9786155607219 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Jakab Petra 
245 1 0 |a Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között turisztikai aspektusban  |c Jakab Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály  |b Budapest  |c 2016 
300 |a 40-56 
490 0 |a Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok  |v 2 
520 3 |a Ahogy a fogyasztási javak piacán versenyfutás zajlik a fogyasztókért, úgy versenyeznek a harmadik évezred városai a lakosokért, befektetőkért, nagyvállalatokért, turistákért. E versenyfutásban nagy fegyvertény a város imázsa, jó hírneve, reputációja, ezek tudatos alakítása. Győr, a dinamikusan fejlődő város gazdasága többszöri modellváltás után az autóiparra épül, fő pillére a városban telephelyet alapító, jelentős nemzetközi nagyvállalat, az Audi Hungaria Motor Kft. (AHM). Kutatásunk során a város egyik fontos célcsoportjának, a turistáknak a kérdőíves megkérdezésével arra kerestük a választ, milyen hatással van az AHM Győr városának megítélésére, turizmusára, vendéglátóiparára. A fentiek alapján a tanulmány célja - a szakirodalmi háttér feltárásán túl - annak bemutatása, hogy hat a letelepedett vállalat a telephely megítélésére és annak turizmusára a turisztikai szakemberek szerint, akik a felmérésben, mint Győrbe látogató turisták vettek részt. A vélemények összegzése mellett a kisalföldi megyeszékhely kvantitatív, mérhető turizmus-ágazati statisztikai adatainak elemző bemutatásával is vizsgáljuk azt a hipotézisünket, mely szerint a turizmus területén is igazolható az AHM és Győr város reputációja közötti összefüggés. 
650 4 |a gazdálkodás- és szervezéstudományok 
695 |a Imázs 
695 |a Stakeholder 
695 |a hírnév 
695 |a AHN 
695 |a Győr városa 
695 |a Turizmus 
700 1 |a Konczosné Szombathelyi Márta  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1179/1/3_Jakab_Konczosne.pdf  |z Dokumentum-elérés