|
|
|
|
LEADER |
00000nab a2200000 i 4500 |
001 |
publ1225 |
005 |
20240116134844.0 |
008 |
200204s2014 hu o 000 zxx d |
040 |
|
|
|a BGE Publikációtár Repozitórium
|b hun
|
100 |
1 |
|
|a Kovács László
|
245 |
1 |
0 |
|a Marketing-menedzsment eszközök a kulturális turizmus piacán
|c Kovács László
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|a Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 95-113
|
490 |
0 |
|
|a Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok
|v 2014 No. 1
|
520 |
3 |
|
|a Publikációnk célja, hogy felhívjuk a turizmus meghatározó döntéshozó szereplőinek figyelmét arra, hogy a turizmus fejlesztése elkerülhetetlen komplex fejlesztési koncepció nélkül, ami feltételezi továbbá a hatékony és eredményes marketing-menedzsment szemléletet és annak sikeres alkalmazását is. Vizsgálatunk – amit a hivatkozott irodalom vizsgálatának szintézise alapján értünk el – igazolta, hogy a komplex turisztikai termékek tervezése és fejlesztése során a niche marketing komoly lehetőségeket kínál. A niche felismerése rendkívüli innovációs készséget feltételez, alapvető célja a vevő aktivizálása és bevonása a saját fogyasztási folyamatának alakításába. Alapvető feltételnek tartjuk a fenntartható turizmus megteremtése érdekében, hogy jöjjön létre egy állandó, törvényileg legitim egyeztetési fórum is, ahol a szektor minden szereplője véleményezési jogkörrel rendelkezik a turizmust érintő változások kapcsán.
|
650 |
|
4 |
|a gazdálkodás- és szervezéstudományok
|
700 |
1 |
|
|a Rónavári-Kedves László
|e aut
|
700 |
1 |
|
|a Varga István
|e aut
|
856 |
4 |
0 |
|u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1225/1/Kov%C3%A1cs_R%C3%B3nav%C3%A1ri-Kedves_Varga2014-1-mod-2018.pdf
|z Dokumentum-elérés
|