A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Totth Gedeon
Mezőné Oravecz Titanilla
Zarándné Vámosi Kornélia
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Budapesti Gazdasági Főiskola 2018
Sorozat:Prosperitas 5 No. 2
Tárgyszavak:
doi:10.31570/Prosp_2018_02_5

Kulcsszavak:pálinka
fogyasztói magatartás
vásárlási preferenciák
attitűdök
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1509
Leíró adatok
Kivonat:A pálinka iránti érdeklődés az elmúlt közel két évtizedben számottevően növekedett, bővült a kínálat, egyre több magas minőségű termék jelent meg a piacon, ami a pálinka imázsának jelentős javulását vonta maga után. Jelen tanulmányunkban áttekintést kívánunk nyújtani a pálinkapiac alakulásáról, a fogyasztói és vásárlói preferenciákról és attitűdökről, a vásárlást befolyásoló fontosabb tényezőkről. A BGE Kereskedelem és Marketing Intézete 2010-ben, majd 2017-ben hasonló módon felmérte az előbb említetteket, így az eredmények összevetése képet ad a bekövetkezett változásokról is. A vizsgálatok megállapításai hozzájárulnak a pálinkakészítők, kereskedelmi főzdék fogyasztóorientált magatartásának az erősítéséhez és a pálinka versenyképességének a növekedéséhez.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:87-98
ISSN:2064-759X