A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Totth Gedeon
Mezőné Oravecz Titanilla
Zarándné Vámosi Kornélia
Format: Article
Published: Budapesti Gazdasági Főiskola 2018
Series:Prosperitas 5 No. 2
Subjects:
doi:10.31570/Prosp_2018_02_5

Kulcsszavak:pálinka
fogyasztói magatartás
vásárlási preferenciák
attitűdök
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1509

MARC

LEADER 00000nab a2200000 i 4500
001 publ1509
005 20220106090557.0
008 190919s2018 hu o 000 zxx d
022 |a 2064-759X 
024 |a 10.31570/Prosp_2018_02_5  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Totth Gedeon 
245 1 2 |a A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása  |c Totth Gedeon  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Főiskola  |c 2018 
300 |a 87-98 
490 0 |a Prosperitas  |v 5 No. 2 
520 3 |a A pálinka iránti érdeklődés az elmúlt közel két évtizedben számottevően növekedett, bővült a kínálat, egyre több magas minőségű termék jelent meg a piacon, ami a pálinka imázsának jelentős javulását vonta maga után. Jelen tanulmányunkban áttekintést kívánunk nyújtani a pálinkapiac alakulásáról, a fogyasztói és vásárlói preferenciákról és attitűdökről, a vásárlást befolyásoló fontosabb tényezőkről. A BGE Kereskedelem és Marketing Intézete 2010-ben, majd 2017-ben hasonló módon felmérte az előbb említetteket, így az eredmények összevetése képet ad a bekövetkezett változásokról is. A vizsgálatok megállapításai hozzájárulnak a pálinkakészítők, kereskedelmi főzdék fogyasztóorientált magatartásának az erősítéséhez és a pálinka versenyképességének a növekedéséhez. 
650 4 |a társadalomtudományok 
695 |a pálinka 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a vásárlási preferenciák 
695 |a attitűdök 
700 1 |a Mezőné Oravecz Titanilla  |e aut 
700 1 |a Zarándné Vámosi Kornélia  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1509/1/Totth-Gedeon-Mezone-Oravecz-Titanilla-Zarandne-Vamosi-Kornelia.pdf  |z Dokumentum-elérés