Review of Aroma Marketing in Selected Areas Case of Fashion Stores

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Sugrová Michaela
Paluchová Johanna
Horská Elena
Bercik Jakub
Gendiar Samuel Norman
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Budapesti Gazdasági Főiskola 2018
Sorozat:Prosperitas 5 No. 3
Tárgyszavak:
doi:10.31570/Prosp_2018_03_6

Kulcsszavak:aroma marketing
aromatization
emotions
fashion
scent
aromamarketing
illatosítás
illat
érzelmek
divat
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1518

MARC

LEADER 00000nab a2200000 i 4500
001 publ1518
005 20220106090338.0
008 210614s2018 hu o 000 zxx d
022 |a 2064-759X 
024 |a 10.31570/Prosp_2018_03_6  |2 doi 
040 |a BGE Publikációtár Repozitórium  |b hun 
100 1 |a Sugrová Michaela 
245 1 0 |a Review of Aroma Marketing in Selected Areas  |b Case of Fashion Stores  |c Sugrová Michaela  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Budapesti Gazdasági Főiskola  |c 2018 
300 |a 111-121 
490 0 |a Prosperitas  |v 5 No. 3 
520 3 |a A divatáruüzletek manapság egyre gyakrabban alkalmaznak speciális látványelemeket és egyéb eszközöket, amelyekkel rábírják vevőiket, hogy hosszabb ideig maradjanak, és egyúttal serkentsék őket a vásárlásra. Egyre több tudományos elemzés foglalkozik azzal, hogy megtalálják azt a tökéletes illatot a divatboltok számára, ami előnyös az üzlet szempontjából. Ha a boltok tulajdonosai és a marketingszakemberek megtalálják az üzletük számára tökéletes és legérdekesebb illatanyagot, meg kell találniuk azt a helyet is, ahonnan azt a leghatékonyan kiszórhatják. Az üzlet nagyságától függ, mennyi és milyen nagyságú diffúzort kell alkalmazni, illetve mennyi folyékony illatanyagra van szükség. A diffúzor elhelyezése történhet ott, ahol nagy a vásárlói forgalom, pl. az ajtóknál, vagy olyan szűk helyen, ahol a fogyasztókat közelebb akarják hoznia termékhez, és természetesen ott, azon termékek közelében, amelyekből növelni akarják az eladást. Az is fontos, hogy megfelelő szellőzése legyen az üzletnek, hogy megfelelő légmozgás legyen, és ne áramoljon ki az illatosított levegő – a nyitott ablakok és ajtók nem szerencsések ebben az esetben. Tanulmányunkban áttekintést adunk az elméleti szakirodalomról, amely az aromamarketing divatáruboltokban való közvetlen alkalmazásával és annak a fogyasztókra gyakorolt hatásával foglalkozik. 
650 4 |a média- és kommunikációs tudományok 
695 |a aroma marketing 
695 |a aromatization 
695 |a emotions 
695 |a fashion 
695 |a scent 
695 |a aromamarketing 
695 |a illatosítás 
695 |a illat 
695 |a érzelmek 
695 |a divat 
700 1 |a Paluchová Johanna  |e aut 
700 1 |a Horská Elena  |e aut 
700 1 |a Bercik Jakub  |e aut 
700 1 |a Gendiar Samuel Norman  |e aut 
856 4 0 |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/1518/1/Prosperitas_2018_3_Sugrova.pdf  |z Dokumentum-elérés