Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Tímea
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2019
Sorozat:Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből
Tárgyszavak:
Kulcsszavak:EFOP 3.6.1-16-2016-00012
e-­kereskedelem
online marketing
webáruház
webdesign
SEO
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/1589
Leíró adatok
Kivonat:Tanulmányomban egy hazai mikrovállalkozás webáruházát vizsgáltam meg. Felkeltet­te az érdeklődésemet, hogy egy családi vállalkozás képes­e eredményesen működtetni elektronikus üzletét, és ezzel kapcsolatban milyen javításokat lehetne eszközölni.Az első két fejezetben bemutatásra kerül az elektronikus kereskedelem fogalma, a kis­ és középvállalkozások online üzleti lehetőségei és a vizsgált vállalkozás. A harma­dik fejezetben értékeltem a webáruházat webdesign és felhasználói élmény szempont­jából. Emellett keresőoptimalizálás auditot végeztem, ahol megvizsgáltam a webáruház SEO helyzetét. A Google Analytics eredmények segítségével pedig elemeztem az e­kereskedelem alakulását.Kiemelt célom volt, hogy javaslatok tegyek a weboldal hatékonyságának és eredmé­nyességének növelése érdekében, ezeket a kutatásom végén összegeztem.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:363-386
ISBN:9786155607745