Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
Saved in:
Main Author: | Kovács Tímea |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2019
|
Series: | Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből
|
Subjects: | |
Kulcsszavak: | EFOP 3.6.1-16-2016-00012 e-kereskedelem online marketing webáruház webdesign SEO |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1589 |
Similar Items
Online bevásárlás napjainkban – Az Auchan webáruházának elemzése
: Zsadányi Bence Zsolt
: Zsadányi Bence Zsolt
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila
: Goldschmied Attila
Egy online mikrovállalkozás informatikai támogatottságának felmérése, folyamatainak optimalizálása
: Sipos Cintia Rita
: Sipos Cintia Rita
Egy hazai mikrovállalkozás helyzete a szolgáltatás szektorban (fuvarozás)
: Csiklya Réka
: Csiklya Réka
Mikrovállalkozás kapacitásbővítése
: Horváth Valentina
: Horváth Valentina
Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
Az elektronikus kereskedelem nehézségei, problémái, avagy a Retro Jeans webáruházának fellendítése
: Péterfi Csaba
: Péterfi Csaba
Cukrászipari sütőkemencéket gyártó hazai mikrovállalkozás külpiacra lépésének kihívásai
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Egy mikrovállalkozás marketingstratégiája - Extra-Audit Kft.
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Generációváltás egy magyar kereskedelmi mikrovállalkozás életében
: Faller Martin Ádám
: Faller Martin Ádám
Mikrovállalkozás elektronikus kereskedelmi lehetőségei
: Darvas Gábor
: Darvas Gábor
Kereskedelmi mikrovállalkozás finanszírozása partnerkapcsolatai tükrében
: Mosonyi Réka
: Mosonyi Réka
A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
A digitalizáció hatása a vállalati marketingre
: Ganzorig Otgonbaatar
: Ganzorig Otgonbaatar
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Bugár-Mészáros Kata
: Bugár-Mészáros Kata
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Keskin Milán Mehmet
: Keskin Milán Mehmet
A támogatás értékteremtő hatása egy mikrovállalkozás példáján keresztül
: Antos Katalin
: Antos Katalin
Növekedés a válság idején - egy mikrovállalkozás pénzügyi terve
: Halász Sarolta
: Halász Sarolta
Marketingstratégia egy hagyományos magyar élelmiszereket készítő mikrovállalkozás számára
: Majnár József
: Majnár József
Családi vállalkozások generációváltásához kapcsolódó kihívásainak elemzése, kiemelt figyelemmel egy mikrovállalkozás esetében
: Sevcsuk Loretta Karina
: Sevcsuk Loretta Karina
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
A hazai kis- és középvállalakozások helyzetének áttekintése, egy franchise rendszerben tevékenykedő mikrovállalkozás működésének bemutatása
: Péntek Beatrix
: Péntek Beatrix
Kisvállalkozások az Európai Unióban, egy konkrét mikrovállalkozás tevékenysége Magyarországon
: Maros Noémi
: Maros Noémi
Egy magyarországi mikrovállalkozás lehetséges motivációs eszközének vizsgálata, egy multinacionális cég rendszere alapján
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
A mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra és a marketingre
: Nagy László
: Nagy László
A biobor hazai piacának felmérése és elemzése, különös tekintettel az Y generációra
: Kamondy Zsófia Tímea
: Kamondy Zsófia Tímea
Egy mikrovállalkozás komplex pénzügyi tervezése, profilváltással történő bevételszerző képességének visszaszerzése céljából
: Vető Zsolt
: Vető Zsolt
A hazai mézpiac kihívásai, különös tekintettel az akácméz termelésére
: Gálné Török Tímea
: Gálné Török Tímea
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
A túlsúlyos társadalom hatása a gazdaságra, kereskedelemre és a marketingre
: Fazakas Szabolcs
: Fazakas Szabolcs
Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által
: Schwarcz Ádám
: Schwarcz Ádám
Egy mikrovállalkozás, kisvállalkozás indításának jogi-, pénzügyi-, számviteli előfeltételeinek és gazdaságos működésének vizsgálata
: Ivanics Mihály
: Ivanics Mihály
Márkaképzés online környezetben
: Eszes István
Published: (2003)
: Eszes István
Published: (2003)
Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe
: Nagy Erika Gabriella
: Nagy Erika Gabriella
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
Az elmúlt négy év globális folyamatainak hatásai egymásra és a marketingre
: Bakó Simon
: Bakó Simon
Hollókő turizmusmarketing tevékenységének elemzése, különös tekintettel az online kommunikáció hatásainak vizsgálatára
: Vályi-Nagy Réka Virág
: Vályi-Nagy Réka Virág
A hazai magánegészségügyi intézmények kontrolling megoldásai - különös tekintettel egy magán szemészetre
: Czine Vanda
: Czine Vanda
A hazai magánegészségügyi intézmények kontrolling megoldásai - különös tekintettel egy magán szemészetre
: Czine Vanda
: Czine Vanda
Mikrovállalkozás információs rendszerének bemutatása, fejlesztési lehetőségei a T-96. Kft példáján keresztül
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
Similar Items
-
Online bevásárlás napjainkban – Az Auchan webáruházának elemzése
: Zsadányi Bence Zsolt -
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila -
Egy online mikrovállalkozás informatikai támogatottságának felmérése, folyamatainak optimalizálása
: Sipos Cintia Rita -
Egy hazai mikrovállalkozás helyzete a szolgáltatás szektorban (fuvarozás)
: Csiklya Réka -
Mikrovállalkozás kapacitásbővítése
: Horváth Valentina